İnsan kendinden tiksinir mi ?
Ben tiksindim.Ona yardım edemediğim için kendimden tiksindim.Bu damgaları yerken ben sadece kendi kurgumun içinde kendi kurduğum karakterdim.Ben bu karakterden nefret ettim.Başlatıldı.
"Nerde kalmıştık ? Ha numaralarım yayılmıştı değil mi ? Bundan sonra tahmin etmişsinizdir ki o iğrenç etiketi üstlendim.Daha doğrusu yapıştırdılar.
Şşt biz kurbanlık koyun değiliz.Bilginize...
İyi güldük.Şimdi fark ettim de Lee'ler olarak çete mi kurdunuz ? Her neyse...
Bu kadar sorunun içinde kendimi dertlerden söküp çıkaracağım birini buldum.Yani sandım.Arkadaşlarına gülüşünü sürekli gösterirdin.Gülüşün bunca yaptıklarına rağmen itiraf ediyorum ki gerçekten güzeldi."
Duraklatıldı.
Belki de bunları bana söyleyebilirdi.Ama ben aptaldım.Derslerimin iyi olması aptal olmadığımı kanıtlamazdı.
Başlatıldı.
"Okulun yemekhanesinde ben yalnız başıma yemeğimi yerken ilk defa arkadaşlarınla değil de bir kızla girdin içeri.Girdiğin kız belki iyi biri olsaydı çokta üzülmezdim.Ama girdiğin kız dedikodularımı okulun internet sayfasına yayan kızdan başkası değildi.Benle göz göze geldiğini hatırlıyorum.Belki bir saniyelik bir bakışmaydı.Ama anlamıştım.Bana yapılanları bilmene rağmen sessiz kaldın ve o kızla görüşmeye devam ettin.Ben intihar etmemek için bahane ararken siz inatla ölmemi istediniz.
Ama soruyorum.Benden ne istedin Lee Donghyuck ? ''
duraklatıldı.
_________________________
Silam
Vay şrfsz Donghyuck
Senden beklemezdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13 Reasons Why || Mark Lee
FanfictionKim Yun, ruhunun ölümü kasetlerden ibaretti.Çünkü kasetler her şeyi gün yüzüne çıkaracaktı. Mark Lee fan fic||boy×girl start:14.03.2020 finish:01.04.2020