Yukhei ile bir projede birlikte yer almıştık ve o kibardı...Gerçekten kendini nasıl bu duruma inandırdı ? Bir insanın ölümüne nasıl sebep olup vicdan azabı çekmezler? Ya da durun onların bir vicdanı var mı?
Sanmıyorum.Kimse ne Yun'un ne de benim şuan dökülen göz yaşlarımın hesabını verebilecek.
Başlatıldı.
" Na Jaemin,kasetine hoş geldin...
Saat 23.00'e kadar okulda zorunlu kalmamız biraz can sıkıcıydı.Eve giderken çok korkuyordum.Beni önemseyen bir ailem olmadığını az çok anlamışsınızdır.O günde sadece ay ışığının ve tek tük sokak lambalarının ışıkları yansıyordu.Yere toplu iğne düşse korkudan düşecek duruma gelirdim.Ancak sen Na Jaemin sarhoştun.Leş gibi alkol kokuyordun.Ağzıma bile almamaya yemin ettiğim o koku dibimdeydi ve bana gittikçe yaklaşıyordu.Sen benim yapma feryatlarıma sadece gülerken ben ağlıyordum.Adrenalin bana yüklenirken senin yere bıraktığını düşündüğüm içki şişesiyle kafana vurdum.Zaten bayık bayık bakan vücudun yere düştü.Biliyor musun Na Jaemin?Ölür müsün diye bir kez bile arkama bakmadım.
Ertesi günü de az çok tahmin ediyorsunuz değil mi ? Başına açtığım yarayı bilerek benim açtığımı söyledin.Tabii kimse bana zorla yaklaştığı gerçeğini bilmiyordu.Hoş...Bilseler de senin yanında olacaklar orası ayrı.
Ama yine de sana soruyorum.Benden ne istedin Na Jaemin?"
Duraklatıldı.
Ellerim delicesine titrerken ben bir şey yapamıyordum.Hayat fazla acımasız değil mi ?
Hayat, neden bu kadar acımasızsın ?
_________________________
Nana 🤧
SENDEN BEKLEMEZDİM AMA BEN YAZDIM NOLUYO BANALDLSLWSŞLALXÖALZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
13 Reasons Why || Mark Lee
FanficKim Yun, ruhunun ölümü kasetlerden ibaretti.Çünkü kasetler her şeyi gün yüzüne çıkaracaktı. Mark Lee fan fic||boy×girl start:14.03.2020 finish:01.04.2020