*beep beep* notifikasi WhatsApp berdering..
*Phone unlocked*
"Yuni baby, you're in KL now, right? Wanna hang out?" - Mr K
Hmmm..
"I will let you know later, dear.." - Yuni membalas.
*****
"Ahh baby, I nak tukar posisi.."
"Yeahh biyy? I nak doggy.."
"Okay baby, rotate now..."
"Hmmm yes, put it back biy.."
Perlahan-lahan pelir digosok pada permukaan cipap, meratakan air mazi untuk memudahkan ia masuk. Ditujah perlahan-lahan, dinding dalaman cipap mula terasa geseran dari zakar yang menebal,
"Erghhhhhh ahhhhhh!! Hnmmmmm!!! Ssedap biyy... Aahhhh"
"Nak I hayun slow-slow? Supaya u rasa bergesel?"
"No baby, bang me harder and faster please!!"
Zakar yang menebal itu menujah masuk ke dalam cipap. Terasa senak pada bahagian cervix membuatkan mereka melayang ke hadapan, posisi dibetulkan kembali untuk mendapatkan tujahan yang laju.
"Ahhh ahhh yeahh baby!"
"Biyy I rasa makin licin..."
"U orgasm sayang? U liked it right?"
"Yeahhhhh I do. I cummed twice dah ni..."
"Damn your pussy juice now all over my dick..."
Dari pandangan tingkap, Aqis masih lagi tercengang melihat keadaan yang terpapar di depan matanya. Terasa takut dan berdebar namun Aqis tidak berganjak untuk menyaksikan adegan ghairah yang sedang berlaku. Paha Aqis agak merapat pada kangkang untuk menahan rasa denyutan yang sedang berlaku pada celahan kangkang Aqis. Pelik, satu rasa yang tidak pernah berlaku pada jasad Aqis. Denyutan itu tepat pada kelentitnya.
"Biy, I nak u pancut dalam mulut I tau!"
"Of course baby, I tahu u suka..."
"I puas having sex with you darling..!"
Semakin lama Aqis melihat adegan itu, semakin berdenyut Aqis terasa. Seluar dalam Aqis mula menunjukkan tanda-tanda basah. Aqis dalam kegelisahan, fikiran Aqis melayang-layang, Aqis terasa ghairah dan dia tak tahu untuk mengawal perasaan itu.
Aqis terasa sungguh berdebar, denyutan jantung sama laju dengan denyutan yang sedang berlaku pada kelentitnya.
Aqis panik, dia mula sedar yang dia mengelamun sepanjang adegan itu. Seluar dalamnya jelas terasa basah dan Aqis perlu selesaikan masalah itu.
Aqis mula melangkah pergi, dan berlari. Tersepak sebutir batu yang melantun ke arah Tong Sampah terbiar.
*KETUUNNNGGGG* Bunyi batu mengena tong sampah.
"Baby! Sshh, stop.."
"Kenapa biy?"
"I heard something.." mereka berbisik
Aqis panik, dia terus berlari ke arah bangunan bertentangan. Jantungnya berdebar dan terasa sangat tidak selesa dengan seluar dalamnya yang basah.
Aqis tiba di bangunan yang tidak lagi sunyi. Kelihatan pelajar keluar dan masuk kelas sementara loceng tamat rehat belum berbunyi.
Aqis menuju ke arah tandas block tersebut untuk memeriksa seluar dalamnya. Terus melulu masuk ke tandas yang kosong, pintu di kunci dan kain dilondehkan.
Dia mula meraba kangkangnya dan terasa ada lendir pada seluar dalam. Aqis menyeluk masuk tangan ke cipapnya lalu tersentuh permukaan kelentit,
"ahhh.." Aqis mendengus kecil.
Tidak pernah terbit rasa sentuhan itu selama ini ketika tersentuh, namun berbeza pada hari ini. Aqis cuba menolak tangan dia ke bahagian bawah untuk mencari sumber lendiran itu keluar.
Umpama kelopak air, Aqis menemui punca lendiran yang membasahi seluar dalamnya. Keliru, tidak pernah lendiran itu muncul dari laluan yang biasanya darah haid keluar, namun hari ini merupakan pengalaman baru bagi Aqis.
Aqis teringat akan rasa ngilu apa bila jarinya tersentuh pada bahagian atas cipapnya tadi, kali ini Aqis kembali mencuba menyentuh untuk memastikan perasaan itu benar.
Jari Aqis yang berlendir menyentuh pada bahagian kelentit Aqis, membuatkan Aqis terasa ngilu pada keseluruhan badannya.
Aqis asyik dengan sentuhan itu, diusap kelentitnya dengan semakin laju. Perasaan gersang itu kali pertama hadir dalam hidupnya membuatkan dia terasa seronok memintal kelentit sendiri.
Kaki Aqis terkepit-kepit dek kerana ngilu, dengusan halus diiringi dengan bunyi nafas terhasil. Aqis cuba mengawal supaya dengusan itu tidak disedari oleh orang lain. Aqis bingung dengan perbuatannya. Aqis terasa keliru bercampur gementar.
Adakah apa yang dia saksikan tadi membuatkan lendir itu terhasil?
Aqis terbayang peristiwa yang disaksikan oleh matanya sebentar tadi.
Dia lupa bahawa jari-jemarinya masih lagi memintal kelentitnya. Bayangan peristiwa tadi dan perbuatan jarinya pada kelentit itu membuatkan Aqis makin khayal.
"ahhh!" Dengusan nafas Aqis makin jelas
Aqis mula sedar bahawa dia sudah tidak boleh kawal. Dia harus hentikan apa yang dia sedang lakukan. Aqis menanggalkan seluar dalamnya, dia membasuh cipapnya yang sedang lecak dengan lendir. Aqis basahkan sedikit pada bahagian seluar dalam yang berlendir, lalu cuba keringkan dengan tisu.
Selesai dengan urusannya, Aqis keluar dari tandas dan menuju ke arah kelas memandangkan sesi pelajaran akan bermula tak lama lagi...
*****
"Huh, Balqis Insyirah ya. Tak pernah dengar nama ni. Budak baru? Hmmm.." bicaranya sendirian
Bab 5 : Melayang --->
YOU ARE READING
[🔞] Balqis Insyirah
Romance[ONGOING SERIES] Mengisahkan tentang gadis bernama Aqis, bekas pelajar sekolah dari Pantai Timur yang terpaksa berpindah sekolah ke Kuala Lumpur oleh kerana ayahnya mendapat kenaikan pangkat. Aqis merupakan seorang anak gadis yang sopan santun dan...