Přišli jsme do studia ,ale nebyly jsme tam sami.Byl tam vysoký kluk...David(Dorian)„No čau "Řekl Deja.
„No nazdaaar"Řekl David.Obejmuli se .
David se zarazil usmál se a podíval se na Deju.„Koho sis to tady přivedl "Uchechtl se David.
„Tohle je Izzabel moje přítelkyně "Usmál se Deja.Wait what?? Jeho přítelkyně ?od kdy?Nervózně jsem se usmála a řekla ahoj. Podaly jsme si ruce.
„Takže Izzy kolik ti je ?"Řekl David a zvedl obočí.
„Ehm šestnáct "Zase jsem se nervózně usmála.
„Aha.....no dobrá volba"Uchechtl se a mrkl na Deju.Dejan jen zakroutil očima a stiskl mi ruku.
Jako co to teď mělo znamenat!?Nevěděla jsem co dělat. Nachvíli bylo trapné ticho ale pak Deja řekl ,že by měl jít nahrávat .
Já jen kývla a sedla si na sedačku a pozorovala ho.David si sedl vedle mě.
Začal se mě ptát na různé otázky.Nechtěla jsem moc odpovídat ,protože jsem byla na něho pořad naštvaná to co řekl......Za nějakou dobu měli kluci vše co chtěli hotové a mohli jsme jít.
Šli jsme si tak po náměstí v Praze a najednou....„A sakra!"Řekla jsem a stiskla Dejovi ruku.
Hned se na mě nechápavě díval.......
„Ahoj Izzy co ty tu děláš "Řekla osoba naproti nám .
Byla to moje teta ,která bydlí v Praze.
„Ahoj teto "Jen jsem se nervózně uchechtla.
„No víš teto....."Odtáhla jsem ji o kus dal od Deji.
„Prosím teto hlavně to neříkej mamce prosiiim."Podívala jsem se na ni smutně.
„No Izzy to se nedělá ,lhát mamce.Co kdyby se ti něco stalo?Nebo by ti něco udělal ten potetovanej dredatej fešák "Řekla a uchechtla se.
„Tetooo prosím "Zaknučela jsem .
„Jeeeje to víš že to nikomu neřeknu "Usmala se .
„Děkuji teto!!"Obejmula jsem ji
„Ale nezapomeň mi pak vysvětlit kdopak to je "Uculila seRozloučili jsme se a já šla zpátky za Dejou. On pořad nechápal a tak jsem mu to vysvětlila .
On to nějak do sebe vstřebal.
Šli jsme si koupit KFC a vyrazili domů.
Užili jsme si večer koukání na film a mazleni.Nechtěla jsem ať to skončí ,protože jsem věděla že zítra jedu domů........~Ráno~
Probudila jsem se a cítila jeho ruku na mojem pasu. Bylo to kouzelné probuzení.
„Dobré ráno princezno"Uchechtl se obejmul mě a zachumlal se semnou pod peřinu.
No nebudu říkat co se stalo pak 😉
Nachystala jsem si zabalené věci a šla si sednout za Dejou na gauč .Deja si položil hlavu na můj klín a já ho hladila. Ty jeho dredy 🤤
Po nějaké době jsme se rozhodli jít na jídlo na Chodov.Nastoupili jsme do auta a já spárovala mobil s autem a pustila písničky a zpívala .Deja mi řekl , je škoda že nejsem profesionální zpěvačka .
Pak jsem pustila Rhyme up.....Před nějakou dobou jsem se učila s Terkou aspoň dvě sloky .No docela mi to šlo.
Deja byl z toho překvapený a přidal se ke mě.Přijeli jsme na Chodov šli na čínu, po cestě jsme potkali fanynky takže se Deja i fotil.Po jídle už mě vezl na nádraží.......
Oba jsme se na sebe koukli a políbili . Deja mi řekl že příští víkend jedou hrát do Kolína a jestli nechci jet sním .Já jen kývla a obejmula ho. Nastoupila jsem do vlaku a cesta domů mohla začít......
ČTEŠ
Love Me Tender
FanfictionTak tohle nechápu jak se mi mohlo v mem životě stát ! Vydáno 21.3.2020💪🏻🤩 ✨7.12.2020 = 1 #psychorhyme ✨