Pohled DejanaVlak pomalu odjížděl a já jen viděl smutnou tvářičku jak mi mává z vlaku.Když vlak odjel zapálil jsem si venku jointa a šel pomalu k autu.
Bylo tu teď takové ticho. Strašně zvláštní.
Auto jsem nechal před nádražím .Nebudu snad řídit když jsem si teď zapálil . Měl jsem to docela kousek a jsem rád že jsem nejel autem protože se kolem nádraží udělali kolony .No jo Praha.....Když jsem přišel domů šel jsem si lehnout a viděl ,že si tu zapomněla jedno tričko.Napsal jsem ji a jen si vzal tričko a nasával její překrásnou vůni.Teď jsem se cítil jako kdybych měl nějakou úchylku.Přišla ke mě Motorka tak jsem se s ní mazlil.
Přišla mi zpráva na mobil.Štukys
Tak co jaká byla víkendová prcačka?Dejan
Debile....Štukys
Nechceš ve čtvrtek jít s námi chlastat?Dejan
Nemáš náhodou školu?Štukys
Ale....já napíšu že je mi špatně jako vždy .Dejan
Ještě uvidím.Štukys
OkaŠel jsem se osprchovat a sedl si k počítači a pracoval na nových věcech.
Byla doba kdy měla Izzy přijet na nádraží v Ově tak jsem ji napsal jestli je vše v pořádku.
Dojela v pořádku a já jen vymýšlel plány na další víkendy ,když zrovna nebudou koncerty.Pohled Izzy
18:00
Tyjo na nádraží skoro nikdo nebyl .Docela divné.Šla jsem k tramvaji a cinkl mi mobil.Napsal mi Deja. Jestli jsem v pořádku .Bylo to od něho hezké.Pustila jsem si písničky a jela domů.
Když jsem přijela domů mamka a taťka seděli u televize a jen mě pozdravili .Ja šla do pokoje.Zrovna mi volala Terka.....„No nazdar ty dračice "Zasmála se.
„Hahaha....moc vtipné "Ironicky jsem odpověděla.Chvilku jsme si volali a já ji všechno (jako vždy) řekla.Pak jsem se šla osprchovat a plácla sebou na postel.Nečekaně a rychle jsem usla.
Nikoho nezajímá můj život ve škole takže to tu vynechám.
Celý týden jsme si s Dejou volali ,když měl samozřejmě čas nebo nešel chlastat.Jeden večer jsem řekla mamce ,že jsem si někoho našla.....
Vyptávala se mě ,ale já jí jen řekla že bydlí v Praze a že mu bude za chvíli 23 let.Mamka byla na chvilku vyděšená. Já jí uklidnila a zeptala jestli za ním můžu jet.Nějakou dobu s tím nesouhlasila ,ale nakonec jsem ji přesvědčila .Bála se že mi něco udělá nebo něco(nechápu proč si to všichni myslí ).~Pátek~
Po škole mě mamka odvezla na nádraží a rozloučili jsme se.Byla jsem rada že mi věří .
To cestování o víkendu je únavné .No další cesta mohla začít......Pohled Dejana
10:00
Ráno mě probudilo mnaučení Motorky, která měla hlad.Nějak jsem se sebral z postele a dal jí najíst.Dneska večer hrajeme v Kolíně a přijede i Izzy na kterou jsem se už těšil.
19:00
Přijel Štukys .Jeli jsme pro Davida a Vláďu Luthu.„Tak můžeme vyrazit "Řekl Vláďa.
„No ještě musíme počkat na mojí přítelkyni ,která za chvilku přijede "Uchechtl jsem se .Kromě Vládi kluci věděli že přijede, takže byl trošku v šoku .
„Ona s tebou chodí jo"Zakroutil očima.
„Ale nežárli "Uchechtl jsem se a drcnul do něj.Přijeli jsme na nádraží a já ji už viděl jak tam stojí a poslouchá hudbu .Šel jsem za ní a ona mě už viděla a rozběhla se ke mě.Objal jsem ji a dal ji pusu.
Vzal jsem ji věci a šli směrem k autu .Sedl jsem si dozadu do prostřed a Izzy si sedla k oknu .Seznámil jsem ji s Martinem a Vláďou .Po chvilce cesty mi usla na rameni ,já ji držel za stehno a hladil .Byla roztomilá kluci si chtěli udělat diskotéku ,ale já je okřikl že spí a bylo ticho .
ČTEŠ
Love Me Tender
FanfictionTak tohle nechápu jak se mi mohlo v mem životě stát ! Vydáno 21.3.2020💪🏻🤩 ✨7.12.2020 = 1 #psychorhyme ✨