Deja se za mnou rozběhnul.
Nevěřila jsem ,že Martin umí být takový....
Hlavně jak jsme si na snídani povídali tak jsem mu řekla o tom, že si dělal David srandu o tom ,že jsem mladá atd. Řekla jsem mu že mi to vadí a trošku i zraňuje.Nemůžu tomu prostě uvěřit. Začali mi téct slzy a opřela se venku o Restauraci.„Jsi v pořádku?"Zeptal se nejistě .
„Já nevím."Utírala jsem si slzy.
„Hele Martin je kokot ."Chytl mě a obejmul.Já ho odstrčila.
„Myslela jsem si, že jsme kamarádi"Zamumlala jsem.
„On byl nasranej asi to tak nemyslel."Povzdychl si.
„Ale co když to bude říkat každý....co když to bude říkat moje rodina i tvoje."Nahrnuli se mi slzy a obejmula ho.
„No tak ať s tím jdou do háje,máme se rádi a na tom záleží,nikdo nám to nepřekazí."Trošku zuřivě řekl.
„Jdeme zpátky ?"Řekl a usmál se.
„Já už tam nechci."Povzdychla jsem si.
„Dobře"Zašeptal a dal mi pusu na čelo.Deja se šel rozloučit a já čekala venku.
„Kde je Izzy, chtěl bych se jí omluvit."Řekl Martin.
„Ty na mě ani nemluv."Řekl zuřivě Deja.
„Půjdu doprovodit Izzy na nádraží tak zatím čau."Řekl a nasraně odešel.Deja mě doprovodil na nádraží.
„Hele ve čtvrtek pojedu za rodiči,tak nechceš se pak sejít ?"Podíval se na mě psíma očima.
„No samozřejmě a rovnou by jsme se mohli s rodiči seznámit."Usmála jsem se .
„No dobře."Usmál se nejistě a dal mi pusu.Rozloučili jsme se a já jela domů.....
Nemohla jsem pořád uvěřit proč to Martin udělal......Dejan s Martinem celý týden nemluvil.Martin mi pořad psal, ale já si to ani nezobrazila.
~Čtvrtek~
Když přijel tak jsme šli po škole ven.Nějak jsme se domluvili na sobotu k mojim rodičům a pak v neděli k jeho rodičům. Viděla jsem ,že už teď je z toho nesvůj.
~Sobota~
Mamka se na něho docela těšila ,protože jsem říkala jak je hodný a stará se o mě.Jenže nevěděla jak vypadá. Přišel i můj bratr(26let)
který věděl co poslouchám za hudbu a jedinému jsem řekla s kým chodím.Zazvonil zvonek a já rodičům řekla ať nesoudí podle vzhledu.Rodiče byly trošku vyděšení. Otevřela jsem a obejmuli jsme se. Rodiče byly v šoku a viděla jsem jak mě vraždí pohledem.
„Dobrý den ,jmenuji se Dejan Petrović."Podal si s taťkou ruku a podal mu rum .
„Dobrý den ,Dejan Petrović."Podal si s mamkou ruku a podal ji růžičku a víno Cigánka.S bráchou se taky pozdravili a Deja mu dal pivo.
No bylo to zvláštní ,ale pak jak se trochu rozmluvili tak to bylo v pohodě.Ptali se Deji na různé otázky.Trochu do něho i štourali, ale to jsem hned zatrhla.
Deja si rozuměl i s bráchou což jsem si oddychla ,protože jsem vždy byla brachova malá sestřička. A když jsem mu řekla o klukovi tak začal vyvádět, že si ho najde ,že prostě kluka nebudu mít atd.Mamka uvařila dobrý oběd, který jsme ji všichni chválili.
Taťka nabídl Dejovi pivo ,ale on se zeptal jestli nemá nealko ,že je tady autem.To taťku taky překvapilo . Taky rodiče překvapil Cigánek.Jediné co je nepřekvapilo ,když se zeptali jestli něco bere.Řekl že si dá občas jointa ,ale jinak nicByl večer a rodiče si s ním v pohodě povídali. Deja řekl že už musí, slíbil rodičům že s nimi bude večer.Rozloučili jsme se .Zavřela jsem za ním dveře a už to začalo....
To si děláš prdel vždyť se z něho stane fetka. Vždyť musí strašně brát drogy.Že jestli nejsem slepá ,že se mam na něho podívat atd.
Kvůli toho jsem se s rodiči pohádala.Jediný kdo byl v pohodě byl brácha.V neděli jsem šla k jeho rodičům.Byly strašně hodní a hned mě přijali do rodiny.
Uběhlo pár týdnu a já jela za Dejou zase do Prahy byl to velmi zajímavý víkend 😏.
Sešli jsme se i s klukama, moc se mi nechtělo ,ale tak co jsem měla dělat.Se všemi jsme se pozdravili a Martin byl celou dobu ticho .Pak si mě odtáhl a začal se mi omlouvat. Já mu to nějak odpustila.
Večer jsme si asi užili protože si nic nepamatuju. Vlastně nikdo si to nepamatuje.Jenže jsem se pak podívala na svůj mobil a....
Viděla jsem tam fotky jak s Dejou tak i s Martinem jak jsme se líbali. A do prdele.
Fotky jsem smazala a dělala jako že nic.......
ČTEŠ
Love Me Tender
FanfictionTak tohle nechápu jak se mi mohlo v mem životě stát ! Vydáno 21.3.2020💪🏻🤩 ✨7.12.2020 = 1 #psychorhyme ✨