,,Dobre prepáč ja len žeby som ti chcel'' nenechala som ho dopovedať, postavila som sa a odišla som z triedy. Nie nešla som na WC. Zišla som po schodoch ku skrinkám, sadla som si tam na lavičku a čakala na Miu.
Keď Mia prišla o všetkom som jej povedala, aj k tom čo sa stalo u Adama doma, aj čo sa stalo tu v škole.
Začala prvá hodina. Prešla celkom rýchlo. Cez prestávku za mnou zas prišiel Adam. Stále ma prosil aby som ho vypočula.
,,No dobre tak s tebou pôjdem na kávu ale už radšej nie k tebe''
,,Dobre pôjdeme do kaviarne, len ti chcem všetko vysvetliť''Z neznámich dôvodov nám odpadli 2 hodiny takže sme mali iba 5. Po škole som sa ponáhľala domov.
Asi okolo 15:00 mi zazvonil telefón. Volal Adam, aké nečakané.
,,No ahoj, tak za pól hodiny by som prišiel po teba, môže byť?''
,,Hej v pohode kľudne príď''
Povedala som a išla som sa prichystať.V kaviarni:
,,No som zvedavá ako mi to vysvetlíš''
,,Nie je to tak ako to vyzerá, viem že si teraz o mne myslíš že som sukničkár alebo niečo také''
,,Nič si o tebe nemyslím ale je to zvláštne''
,,Ona je moja bývalá. Ja som sa s ňou rozišiel lebo bola extrémne žiarlivá. Veď si včera videla. Ale ona ten rozchod nevzala moc dobre a ešte stále si myslí že sme vo vzťahu''
,,Fúha tak to som teda nečakala''
,,Tak vidíš. Ešte raz sa ospravedlňujem za ten jej výstup. Mrzí ma to''
,,V pohode nemusí ťa to mrzieť''
,,Som rád že si to pochopila. Záleží mi na tom''
,,Na čom?''
,,Celkovo na tebe. Od kedy som ťa videl si mi sympatická a to čo sa stalo včera v noci pre mňa tiež niečo znamenalo''
,,Veď aj pre mňa. Len keď som videla tú šialenú ženu, nevedela som čo mám robiť''
,,Úplne ťa chápem. Kamaráti?''
,,No ja neviem či sa to tak dá nazvať po tej noci''
,,Tak kamaráti s výhodami?'' povedal s úškrnom.
,,Tak teda dobre. Ale už sa to nikdy nezopakuje''
,,Ako povieš'' usmial sa, zaplatil za nás a vyšli sme von. Ešte hodinu sme sa prechádzali po námestí a potom som išla domov, lebo bola zima.
DU LIEST GERADE
Raz si vezmem toho Diabla, čo mi kradne sny❤️
RomantikChloe Robinsonová. Mladá slečna vo veku 17 rokov. Tichá a nevýrazná osôbka, kým nestretne svojho "princa". Ten ju stiahne do ríše alkoholu, drog, sexu a vulgarizmov. Jej anjelské krídla však nikdy nezaniknú a raz sa jej podarí povzniesť ju aj jej mi...