▪️9▪️

109 1 0
                                    

Na gauči som sedela len chvíľu. On si prisadol no ja som sa postavila a išla do kuchyne. Vzala som vreckovky a namočila ich. Zobrala som ich k nemu a poumývala som mu všetky rany. Musím povedať, že si to celkom užíval.

Bola som už unavená a tak som sa ho opýtala...
,,Kde máš kúpeľňu? Chcela by som si dať sprchu ak môžem."
,,Jasné že môžeš" povedal mi a ukázal mi dosť dobre zariadenú kúpeľňu. Bola som z toho bytu unesená.

Vošla som do sprchy a začala som sa sprchovať. Poumývala som sa a vyšla som von zo sprchy. Zrazu som si uvedomila, že nemám uterák. Prehľadala som všetky skrinky no nikde nič. Nevedela som čo mám robiť. Uvidela som jedno jeho tričko a obliekla som si ho. Bolo čisté, vypraté, lebo príjemné voňalo za avivážou. Keďže som menšieho vzrastu, mám iba 162 cm, a on má asi meter 80 bolo mi cca do polovice stehien. Vyzerala som v ňom ako v nočnej košeli. Pohybovala som sa v ňom opatrne, lebo svoje spodné prádlo som už mala použité, čiže špinavé.
Trochu som vykukla z dverí kúpeľne a opýtala som sa ho, či môžem pustiť práčku, lebo si potrebujem oprať veci. Dovolil mi a tak ako som povedala som aj urobila. Lenže keď som hľadala v dolnej skrinke práci prášok, vošiel do kúpeľne on a začal sa nadržane usmievať. Vôbec mi nedošlo, že jeho na mne dosť dlhé tričko, mi v predklone bolo krátke. Keď som si to uvedomila, on už bol v spálni a chystal postele.

,,Čo všetko si videl?" opýtala som sa s asi najhorším pocitom na svete.
,,Skoro nič" povedal a zasa nahodil ten jeho úsmev s jemným sexuálnym podtónom.
,,Dobre" povedala som a tiež som nahodila vyzývaví úsmev.

,,Ja budem spať na zemi a ty sa vyspi na posteli."
Hoci mal manželskú posteľ, podelil to takto.
,,Dobre ďakujem ti"
Bolo mi chladno a tak som si vliezla pod perinu.
On sa bol tiež osprchovať a preložil prádlo do sušičky. Prišiel do izby a ľahol si na zem na nafukovací matrac.

,,Au, blbí matrac" jajkal a vkuse sa mrvil. Liezlo mi to na nervy a tak som urobila osudné rozhodnutie.
,,Poď ku mne" povedala som.
,,Chloe myslíš to vážne? Máš len moje tričko a okrem toho vôbec nič. Navyše máš dokonalú sexi postavu. Neručím za svoje správanie pri takej babe ako ty"
,,Neboj sa, ja ti aj tak nič nedovolím, a už nekecaj a poď spať" povedala som so smiechom.

Vliezol ku mne do postele. Najprv som sa otočila na bok a on ležal na chrbáte. Keď som vedela že už spí, neodolala som a otočila som sa k nemu. Ruky som mu obopla okolo hrudníka a hlavu som si položila na jeho rameno. Už som si iba všimla ako sa usmial a zaspala som aj ja.

Pár dní som nebola aktívna a tak som sa rozhodla, teraz vydať dve časti naraz. Dúfam, že sa páči 😏

Raz si vezmem toho Diabla, čo mi kradne sny❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat