▪️3▪️

164 4 0
                                    

Keď všetci opustili záchod, ostala som tam iba ja a Mia. Niečo nás vonku zaujalo a tak sme dokorán otvorili okná. Pravdepodobne mali otvorené okná aj chlapci takže sme ich počuli. Ako prvé nám do uší vrazil hlas Miinho priateľa Marka (hrozný kurevník a doteraz nechápem ako sa s ním mohla dať dokopy). Bolo počuť aj kopu iných chlapčenských hlasov, ale mňa zaujal len jeden. Bol EXTRÉMNE príťažlivý, taký dokonalý hlas som v živote nepočula. Vybrali sme sa späť do triedy. Keď sme išli okolo vchodu na pánske toalety, všetci tí chlapci, ktorích hlas sme počuli, sa vyrútili smerom k nám. Marko bol ich boss (aspoň to tak vyzeralo) takže sme sa ani nedivili, že prišli úplne všetci, aj keď išlo iba o Miu. Marko sa hneď pobozkal s Miou a ja som sa iba smutne pozerala a trochu prevrátila očami. Medzi tým som zahliadla toho nového chlapca ako urobil presne to isté ako ja. On si ma očividne tiež všimol, lebo sa vybral smerom ku mne. Zazmätkovala som, schmatla Miu za ruku a behom 5 sekúnd som sa jej snažila vysvetliť, že potrebujem súrne odísť. Ako som si mohla myslieť, ona ma nepochopila a nestihla som vôbec nič. Zrazu som len pocítila jemný dotyk prstom na mojom ramene. Prudko som sa otočila a on stál priamo predomnou a milo sa usmieval. Mal nádherné modré oči a bozchybnú pleť s drobnými pehami. ,,Ahoj" vypadlo zo mňa trasúcim sa hlasom. On odpovedal rovnako ako som ja začala. Vtom sa okolo nás vytvorila akási iba pre mňa viditeľná bublina, keď som si nikoho z tých zvedavých ľudí okolo vôbec nevšímala. Cítila som sa ako v raji. Jeho prenikavá ale nie príliš výrazná vôňa sa mi prebíjala nosom. Dokonalosť. Nevedela som čo dodať. Vôbec mi nenapadali vhodné slová. Ak by nezačal on, stála by som tam asi do konca dňa.

Raz si vezmem toho Diabla, čo mi kradne sny❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora