AYEEEE VOORDAT JE BEGINT MET LEZEN, DIT IS EEN INTRODUCTIE. EN T IS NIET ECHT EEN BLOG MAAR K VERTEL GEWOON M'N GEDACHTEN (eigenlijk wel een blog dus maar nevermind)
Hoi, ik ben Diana, 17 jaar en woon in Stadskanaal. Ik heb besloten om een blog te gaan beginnen op wattpad. Ik heb al een aantal onderwerpen bedacht om over te praten! Natuurlijk heb ik nu eerst een intro or something like that. Sorry als ik af en toe Engels praat, maar ik ben gewend om in het Engels te schrijven, ik heb namelijk 2 fanfics in het Engels en Engels is gewoon een veel mooiere taal #sorrynotsorry. Sorry als ik lelijk schrijf en shit but idc. In deze ‘blog’ ga ik mijn mening geven over verschillende dingen en vraag ik ook om jullie meningen.
Ik heb jullie dus verteld dat ik fanfics schrijf en dat betekend dus ook dat in in een fandom zit, naja a lot of fandoms… Eigenlijk in veel te veel but I really don’t care. Justin Bieber, Ariana Grande, Our second life, Magcon (oude Magcon), 5SOS, Miley Cyrus, Demi Lovato en Janoskians zijn allemaal m’n babes. Ja I know, way too much but I love all of them!!
Ik heb Jusin en Miley al in het echt gezien (best days of my life). Ik heb op dit moment nog kaartjes voor Teen Hoot maar waarschijnlijk ga ik die annuleren want Jacob en Dylan komen niet meer.. I cried, I cried so much. Ik had M&G kaartjes gekocht om Jacob en toen ik er achter kwam dat Dylan ook kwam dacht ik: Dat is mooi, 2 in 1 klap! Maar toen kwamen Jacob en Dylan niet meer en toen ging ik bijna dood. Letterlijk. Nu ik toch praat over huilen. Ik wou zo zo zo graag naar Ariana, zijn die fxcking kaarten uitverkocht. We stonden om 9 uur al in die fxcking rij. Gelukkig komen vanmiddag (t is nu donderdag 27 november) 170 kaarten vrij en er zijn nu al (11:44 uur) mensen voor ns ingelogd en er mee bezig dus ik hoop dat we nog kaarten kunnen krijgen!
About school? Ik ben dit schooljaar net begonnen aan mijn opleiding, verzorgende IG. De opleiding is op zich wel leuk, maar he, we praten over school hier. School isn’t fun at all! Wel heb ik leuke klasgenoten..
I hope I told enough about myself..
Xoxo Diana
ps. het is nu 30 november en ik heb de kaarten voor Ari niet kunnen krijgen *brb crying in a corner*