Ik HOU van de makers van alle Disney films! Disney is m’n leven. De films zijn allemaal zo leuk, idc I’m 17 and stuff. Disney is en blijft leuk. Vooral Frozen, HSM en Camp Rock! Like Olaf is bae, and Troy Bolton is a god. En dan heb je Mitchie, pure perfectie! (listening to different summers rn van camp rock.) Al die liedjes maken de films ook af. Je kan ook lekker meezingen en asdfghjkl they’re perf! En hebben jullie ooit Starstruck gezien?! Dat is ook zo’n film die ik een miljoen keer gezien heb! Christopher Wild is so cute! En dat meisje, Jessica is ook zo perfect!
En dan zijn er ook nog tv zenders, Disney XD en Disney Channel. Ik vind Disney XD niet zo leuk tbfh, maar Disney Channel vind k wel echt leuk. Maar de laatste tijd komen er allemaal van die fxcking zoals Dog with a blog, Girl meets world en meer, like wtf die programma’s zijn echt vreselijk. Ik kijk veel liever Wizards Of Waverly Place, Hannah montana en Sonny with a change. Die acteurs zijn ook veel leuker. Selena Gomez, Demi Lovato, Miley Cyrus. All queens als het om acteren gaat. (zingen ook tbh ookal heb ik meer iets met Miley en Demi)
Ook de animatiefilms van Disney kijk ik nog wel eens zoals Assepoester, de kleine zeemeermin en Doornroosje. Het is en blijft leuk en ik vind dat Disney voor alle leeftijden is. Ik kan niet wachten om later met mijn kinderen Disney te gaan kijken like damn Disney is life!
Xoxo Diana