Ayeee,
Oke, het enige wat ik doe is slapen, eten en fangirlen. Fangirlen is echt mijn leven. Als ik geen fangirl geweest was had ik waarschijnlijk nooit gehoord van Wattpad en was ik lang niet zo verslaafd aan Twitter geweest als ik nu ben. Twitter en Wattpad zijn ook echt verslavingen van me. Maar back to the fangirl part. Ik fangirl over way too many people. Justin Bieber, Ariana Grande, Nash Grier, Cameron Dallas, Jack&Jack, Matthew Espinosa, 5SOS, the Janoskians en veeel meer. Ik word wakker met allemaal Justins om me heen en een paar Arianas en ik val er ook mee in slaap. Ik tweet non-stop over mn babes (k heb 70.9K tweets;)). Alleen als als Justin of Ari op Xite of MTV komt slaak ik een gil (idk of die zin klopt maar I don’t care).
Hier een rijtje van voor en nadelen about being a Fangirl
Voordelen:
-Je leert veel mensen kennen
-Je word er enorm vrolijk van
-Je hoeft je nooit te vervelen
-Je kan fanmerch bezitten (ik heb way too much Justin Bieber spullen lmao)Nadelen:
-Geld
-Kans op geen kaartjes bij concerten bc de grootte van een fanbase
-Geld
-Geld
-GELDGELDGELDGELDOke je raakt dus snel blut als je een fangirl bent. Als je in mijn slaapkamer komt zou je ook denken ‘Hoe dafuq komt zij aan al dat geld om spullen te kopen’ nou dat is heel simpel, ik heb genoeg spullen voor mijn verjaardag gekregen, krijg zakgeld, heb een krantenwijk gehad voor een jaar en ik werk nu al bijna anderhalf jaar in een winkel (Action(: ). Dus een tip is, ZOEK WERK. Dat scheelt echt enorm veel en je kunt ook nog eens een dagje shoppen;)
Er zijn vast wel meer voor en nadelen maar ik kan er nu ziet zo op komen.. Oops
Xoxo Diana