Winter

15 0 0
                                    

Hey hoi,

Vandaag gaan we het hebben over de voor en nadelen van de winter, wat vind jij van de winter?

Voordelen

-Je kan schaatsen als het vriest, en dat betekend ook schaatsdates!
-Warme chocolademelk, je kan warme chocolademelk drinken mett het excuus dat het koud buiten is en je dit nodig hebt om op te warmen;)
-SNEEUW, oke ik hou van de sneeuw, je kan sneeuwpoppen maken, sneeuwballen maken en meer. Met sneeuw heb je meteen heel veel plezier buiten.
-Je komt veel buiten (tenminste ik wel), als er sneeuw ligt ga je naar buiten om te schaatsen, sneeuw scheppen, sneeuwpoppen maken, enz. Naar buiten gaan is gezond voor je (is mij altijd verteld)
-Je kan mensen bekogelen met sneeuw zonder dat ze boos worden (met een beetje pech worden ze wel boos)

Nadelen

-HET IS ZOO ONWIJS KOUD LiKE HOLY FXCK, je kan niet naar buiten zonder dat je bevriest. Echt serieus het vriest nu nog maar amper (rond de 3 graden) buiten maar ik ga al dood van de kou.
-Mensen kunnen boos worden als je ze bekochelt..
-Het is fxcking glad buiten, mijn school zit op 2 locaties omdat de school zelf te klein is dus moeten we naar de bibliotheek (zitten ook allemaal lokalen in van onze school) om daar Nederlands en Rekenen te doen en dan moeten we als het glad is buiten daar heen fietsen. Wish me good luck! Ik weet nu al dat k op mn bek ga pleuren dit jaar.. *sigh*

Meer voor en nadelen kan k niet echt bedenken atm, als jij nog voor en nadelen hebt, COMMENT!

Xoxo Diana 

Blah Blah Blah (rants)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu