Jimin dengan cepatnya membuka tombol pintu rumahnya. Ji Na yang masih kecil seperti berumur 4 tahun lebih pergi sorok belakang ayahnya.
"Appa, siapa tu?" Tanya Ji Na.
Soalan Ji Na dibiarkan begitu sahaja. Apalah masalah Jimin ni sampai soalan anak sendiri pun tak terjawab.
"J-Jungkook? Ada apa datang sini?" Tanya Jimin. Jungkook hanya pandang lantai macam ada buat masalah je.
"Jungkook, aku tanya ni. Ada apa datang sini?" Tanya Jimin sekali lagi.
"L-Leena." Cakap Jungkook sepatah.
"Leena? Kenapa dengan isteri aku. Mana dia?" Laju Jimin tanya. Macam mana nak faham.
"Dia accident. Dia sekarang dibawa ke hospital." Jawab Jungkook dengan muka bersalah.
"Apa! Macam mana boleh berlaku?" Tanya Jimin lagi. Banyak betul soalan kau bagi Jimin. Ayah dan anak sama je perangai.
"Takda masa nak jawab lagi ni. Lebih baik kau pergi sekarang." Cakap Jungkook tetiba laju.
"Appa kenapa ni?" Tanya Ji Na. Soalan dibiarkan begitu saja.
"Ji Na, jom. Kita takda masa lagi." Panggil Jimin dengan cepat
Jimim dan anaknya Ji Na pantas masuk dalam kereta. Mereka terus pergi dan meninggalkan Jungkook seorang diri.
"Apelah Jimin ni. Kawan cute macam bunny ni tiggalkan aku sorang je sini." Jungkook merajuk.
tbc
A/N
Part ni paling hambarTak da idea lahh..
Nak sambung cerita ni ke?
Alahh.. Part ni berbelitlahh🤔
YOU ARE READING
[H] Wife Gangster + pjm
FanfictionGangster betul wife kau tuu Cover By : @Aziooky/MySelf