Délután volt,szép idő így kitaláltuk,hogy piknikezünk egy sort a csapattal. Mindenkinek meg volt a feladat,hogy ki mit hozzon. Egy szép nagy fa alatt vertünk sátrat(Na jó azért azt nem vittük). Mivel unatkoztunk elkezdetünk felelsz vagy merszezni. Ami nem igen ígéretes ha van össz-vissz 3 lány és a többi fiú.
Jó itt igazából Tanakára és Noyara gondolok,de kellő fegyelmezés mellett viselkednek(köszönjük ezt Ennoshitanak,meg nekem is megszokták köszönni amit nem értek. Lehet van közé ahhoz,hogy én plussz fél pár cipőt tartok magamnál és azért🤔 Ki tudja előfordulhat).
Na szóval elkezdtünk játszani és mit ne mondjak voltak érdekes dolgok. Nézzük Tsukki esetét(és aki neki adta azt a feladatot vége. Oké lehet kicsit elbambultam,mert láttam egy cukki😆 kis virágot). A feladat nem más volt mint,hogy vegyen fel a nyakába. Nem tudom kit szeretet épp akkor a feladat adó de meglakol.
Tudják,hogy tériszonyos vagyok de azért mégiscsak. Tsukki kapta a feladatot így az ő döntésén múlik vagy ha nem csinálja meg fut egy park kört.
- Rendben van,megcsinálom. - mondtam.- Shiro-san benne vagy? - kérdezte.
- Persze csak ha esetleg leesnék akkor arra dobj aki ezt adta neked. - egyeztem bele.
- Oké.Leguggolt elém a fiú háttal én pedig belemásztam a nyakába és a fa mellett óvatosan felállt( öhm a guggolásból állt fel). Én sikitozva a fába és a fiúba egyszerre kapaszkodva tartottam magam,majd hirtelen bevertem a fejem.
- Tsukki menjünk arrébb,mert a végén nem a fejem fogom beverni hanem egy mókust fejelek le.
- Oké.Történt ami törten következő pillanatba egy mókus esett nekünk. Jobban mondva inkább ugrás közben elkaptam aztán nem,ment sehova és bele fészkelte magát szerintem a hajamba( nesze neked mogyorós sampon).
- Na Shiro-san milyen a magaslati levegő? - kérdezte Hinata.
- Egész jó. - mondtam.
- Nekem is jó lenne ha nem kopasztanál. - szólt közbe Tsukki.
- Hupszi. Bocsi.Mikor letett össze is estem,mert elzsibbadtam de a mókus még mindig ott velem és most már a csapattal is. Volt az én feladatom amit Hinata tett fel de Sugaék meg is szidták érte egy kicsit.
- Shiro-san ha nem ismerted volna meg Bokuto-sant akkor kivel lennél? - kérdezte kíváncsian a kis Narancsbogyó.
- Hinata ilyet nem illik kérdezni. - szidta meg a csapat anyja.
- Nyugi Suga,nem mondott semmi rosszat csak kíváncsi a lelkem. - mondtam. - Válaszom erre az,hogy akkor Tsukkit választanám de szóba jöhet még Lev is a Nekomaból.Erre mindenki néma lett, Tsukishimat meg elveszítettük.
- Mi az? - kérdeztem kíváncsian.
- Shiro te a fiatalabbat szereted? - kérdezte Noya.
- Nem. De mielőtt kérdeznétek nem is magasság miatt,hanem személyiségét nézem.
- És jöhet még valaki szóba? - kérdezte Kags.
- Hmm🤔... Talán Nishinoya meg Kenma is.
- Shiro ez komoly?! - kérdezte Noya.
- Igen.
Majd miután elfordultam egy puffanást hallottam. Noya a földön elterült full piros fejjel.Még egy ideig játszottunk,majd össze pakoltunk és a két ájultat is összeszedtük nagy nehezen akik még a hitüket keresték.
Utólagosan is a mókusnak nem esett baja vissza került a helyére éppen és egészségben.
ESTÁS LEYENDO
Haikyuu történetek vagy mi II.rész(kérések is jöhetnek)
De Todofolytassuk ezt az érdekes könyvet OwO