Strandoljunk 2

37 3 1
                                    

Egy hosszú hét után végre hétvége lett. Kuroo pénteken átjött és magával hozva Kenmát és Bokutot(róla nem tudtam és meglepetésnek szánta mivel tudtam,hogy edzése lett volna) is. Jóval előttük pedig Iwa-chan jött Oikawa társával.
Így hatan együtt mentünk a sulimhoz ahol már a csapat néhány tagja ott volt. Köztük Hinata,Kags,Noya,Tanaka és Sugamama. Mielőtt oda léptünk volna Oikawa kapott egy kis oktatást tőlem.

- Ha oda megyünk nem kezded piszkálni Kagsot,mert reggeli helyett ebédet kapsz. - mondtam neki.
- Mit? - nézett furán.
- Szerintem nyaklevesre gondolt. - segítette ki Kuroo.
- Ennyire szeretsz? - kérdezte meg.
- Shittykawa én Bokutot szeretem és semmiért nem hagynám ott ezt a kis cukiságot. - kezdtem babusgatni a baglyot.
- Mert én nem vagyok az?! - kezdett hisztizni.
- Nem. - vágtuk rá Iwa-channal.

Oda mentünk hozzájuk és köszöntöttük őket és ők is minket.
- Sziasztok! - öleltem meg őket,Noyahoz meg egy kicsit hajoltam.(mennyire látszik egy 160 és egy 165 centi magas ember között a különbség?🤔)
-Szia Shiro,sziasztok. - köszöntek vissza.
- A többiek is mindjárt itt lesznek. - mondta a csapat anyucija.
- Oké. - mondtam.
Mikor mindenki megérkezett a sulihoz elindultunk végre a partra ami csak egy kicsit nagyon volt messze de végig sétáltuk az utat.

- Rendben most,hogy megérkeztünk keressünk helyet és pakoljunk le utána megbeszélünk mindent. - mondta Daichi.
- Igenis. - mondtuk egyszerre.

Elkezdtük hát a helykeresősdit ami nem volt nehéz hisz alig voltak még a parton. A tökéletes helyek megtalálásával lepakoltunk és neki álltunk levetkőzni( Lfelejtettem említeni,hogy otthon mindenki felvette a fürdőruháját). Kiyoko-san nemtudom,hogy bírta de ahogy láttam Yachi-chan arcát az enyém se lehetett másabb egy paradicsomhoz képest.

Ezek után Daichi kért egy kis figyelmet és elmondta a napi tervünket. Ami természetesen a pihenésen kívül még egy kis edzés is volt.
- A nap egyik felében edzeni fogunk a másikba pedig szabadon mehettek. A kettő között pedig tudunk enni. - magyarázta. - Esetleg valakinek van valami kérdése?
Oikawa feltette a kezét.
- Ha a kajával kapcsoltba szeretnél Tooru(Túró) ne aggódj lesz. - mondtam bármilyen kérdése előtt.
- Így van a nővérem később kijön utánunk és hoz. - mondta Tanaka.
- Shiro te honnan tudtad? - néztek rám furán.
- Szerintetek azonkívül,hogy haza hova futhattam volna? - kérdeztem.
- Haza. - válaszolt Kuroo.
- Most már értem miért voltál nálunk. - esett le Tanakának.( menjünk keressük meg a darabkáit)
- Tudod ha unatkozok néha napján ott vagyok és ott csövezek,plussz néha segítek tanulni azt se felejtsd. - mondtam.

- tegnap délután -

- Tényleg jól hangzik a strandolás. - mondta Saeko-san miközben csináltuk a mini szendvicseket.

- Nincs kedved neked is jönni? - kérdeztem tőle. - Neked is jól néha egy kis pihenés.

- Rendben van. - egyezett bele.

- Éljen! - ugrottam a nyakába aminek majdnem az lett a következménye,hogy borul minden.

- vissza partra -

- Most már mindent értünk. - mondta Suga.

Mikor befejeztünk  minden beszélgetést és meg is beszéltük a dolgokat elkezdtünk bemelegíteni a víz mellett. Vagyis csak egyik pontból a másikba futottunk a forró homokba. Aki volt ügyes az papucsba futott a nem normálisak meg papucs nélkül. Jó lehet másnap nem fogunk tudni járni. Miután ez megvolt színes papírok segítségével csináltunk 3 fős csapatokat(Lvileg tudok számolni és 18-an voltunk) amik így néztek ki: Ennoshita - Kuroo - Noya, Yamaguchi - Kenma - Kinoshita, Oikawa - Asahi - Tsukki, Sugamama - Tanaka - Narita, Kags - Iwa-chan - Dadichi és Bokuto - Hinata - én. Miután ez lezajlott jöhetett a játék sorsolása,hogy ki-kivel és hogyan játszunk. Ebben Kiyokoék segítettek röviden ki kő-papír-ollóztuk illetve 6 csapat kapitány(Kuroo,Yams,Oikawa,Koushi,Daichi és én) vett részt benne,hogy könnyebb legyen.
- Kétszer fogjátok játszani,a játék szabálya pedig akik nem veszítenek ők lesznek az elsők majd a második körben ugyan ez. A meccesel kapcsolatban ugyan azok a szabályok maradnak,mint a pályán 2 szett 25 pontig. - mondta nekünk Kiyoko.
- Rendben. - mondtuk egyszerre. - Akkor kő... - kezdtem el.
- Papír,olló. - fejeztük be.
- Az első meccs Kuroo-san és Oikawa-san között fog alakulni. - mondta Yachi-chan. - Második menet.
- Kő,papír,olló. - és mind a négyen mutattuk amink van.
- A második meccs Shiro-san és Yamaguchi-kun között lesz az utolsó pedig Sugawara-san és Daichi-san között. - mondta a csapatok meccseit Yachi.

Haikyuu történetek vagy mi II.rész(kérések is jöhetnek)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant