Cap.6 - Pactul cu inamicul

100 11 1
                                    

*CHRISS POV.*

NU

MAI

POT !!

Jungla asta este ingrozitoare .  Mergem de cateva ore ...lundadu ne dupa o harta care era pe un bebelus .

L: Hai sa facem o pauza .

Ch: credeam ca nu mai zici .

Lloyd se aseaza pe jos si incepe sa studieze harta .

Eram pe marginea unui rau . Simt cum vantul imi da parul pe spate . Ce o sa se intample cand gasim masca ? Trebuie sa pun mana pe ea prima ...

Dar dupa ce fac asta o sa trebuiasca sa plec imediat .

Simt ca cineva ma trage de mana in spatele unui copac . Era Harumi .

Ch: Ce vrei ??

H: Sa facem o pact .

Ciudat...vocea ei suna diferit si imi zambea .Clar imi place mult mai mult de ea acum .

Ch: Si ce poti tu sa imi oferi mie ? Nimic .

Ma intorc cu spatele la ea vrand sa plec.

H: Stiu ce esti , Chriss di Angelo .

Imposibil. Ma intorc brusc spre ea .

H: Stiua si ca vrei sa iei masca .Ninja vor sa le distruga ...eu pe de alta parte am nevoie de ele pentru a l aduce pe Garmadon inapoi...dupa ce imi ating scopul nu o sa mai am nevoie de ele ...pot fi ale tale cu un pret .

Acum sunt interesata .

Ch: Si care este acela ?

H: Esti puternica .  Vreau sa ii ti pe ninja la distanta .

Ch: Asta e tot ? Simt ca mai este ceva ce nu imi spui .

H: Momentan da .

Ch: Momentan ?

Din moment ce nu voia sa imi zica inseamna ca era ceva rau pentru mine ...dar sunt disperata asa ca nu prea am de ales .

Ch: Bine . Accept.

H: Lloyd nu poate sa afle si nici noul  tau frate .

Ch: De unde ...

H: ... stiu ? Eu stiu tot asa ca ai face bine sa nu imi tradezi increderea sau vei suporta consecintele.

Ch : Sti ce sunt dar ai tupeul sa ma ameninti ?

H: Deci ?

Ch: Bine...voi juca dupa regulile tale cu o conditie .

H: Te ascult .

Ch: Cole nu pateste nimic .

H: Atunci avem o intelegere .

Dam mana si ne intoarcem la Lloyd...am o presimtire rea despre ce urmeaza .

H: Lloyd !!!

Ma uit in directia ei . Lloyd era intr o barca pe care a oprit o in dreptul nostru .

Lloyd imi zambeste si ma ajuta sa urc .

Pornim barca . Oare am facut ce trebuie ? Oare merita sa ii tradez pe ninja doar ca sa imi ating scopul ?

LEGO NINJAGO- Bun venit in NinjagoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum