İNTİKAM ZAMANI (GİRİŞ)

121 6 0
                                    

İstemiyorum, istemiyorum, istemiyorum ! Yine sabah oluyordu ve ben yine bana sanki bokmuşum gibi bakan gözlerimi üzerimde istemiyordum. Güneş gözümü yakarken yataktan yavaşça doğruldum. Yatakta oturur pozisyona gelirken aynadan kendime bakıyordum. Saçlarım dağılmış, gözlerim şişmiş berbat görünüyordum.

   Etrafımdaki sürtüklere bakılarak kilolu, çirkin, gözlüklü bir inek görüntüsü sergiliyordum. Tamam... Çirkindim artık bana atılan bakışlardan, arkamdan konuşulan onca sözden sonra bende bunu kabullenmiştim.

   Yavaşça yataktan kalktım ve kendimi sıcak bir duşa attım. Bu gerçekten de çok iyi geliyordu. Hemen hazırlanıp mutfağa geçtim. Bir dakika ? neler oluyor burda ? Annem bana yavaşça yaklaştı.

  ' Kızım konuşmamız gerekn önemli bir konu var. '

   Tamam. Bu sefer gerçekten korkmaya başlamıştım. Babamın ciddi bakışları ve annemin tedirgin bakışları arasında karşımdaki sandalyeye yavaşça oturdum. Annem kararsızlıkla ağzını açtı. Tam konuşacakken geri kapattı. burada neler döndüğünü iyice merak etmeye başladım. Babam yavaşça kafasını incelediği masa örtüsünden kaldırıp bana çevirdi. Hey tamam. Bu bakışlara daha fazla maruz kalmak istemiyordum.

   ' Anne, baba neler oluyor ? Biri bana anlatabilir mi ? '

   ' Kızım, buradaki holding yeterli değil. Biliyorsun bu yuzden sıkıntılar çekiyoruz. Yeni bir holding açamamız gerek. Bu yeni holdingi İstanbul'da açmamız lazım. Bu yuzden bir haftaya kadar İstanbul' a taşınıyoruz.'

   WAT DI FAK ?!!

İNTİKAM ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin