1- Oyun

2K 77 18
                                    

Lütfen oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar.

******************

Şuan acayip derecede korkuyordum. İlk defa böyle bir oyun deneyecektim. Deneyeceğim oyunun gerçek olma ihtimali çok düşüktü fakat gerçek olma olasılığı vardı. Ben pek bu oyunun gerçek olma ihtimalini düşünmemiştim ve o yüzden umursamadım ve "sadece bir oyun gerçek olma ihtimali çok az "

Dedim ve karşımda duran binanın içine girdim.

Ne oyunu mu oynuyorum "asansör oyunu " söylenenlere göre eğer doğru yapılırsa asansör bizi başka bir boyuta götürüyormuş. Tabiki ne kadar doğru bilemiyorum ve bu yüzden merakıma yenik düştüm ve bu oyunu oynamaya karar verdim.

Yavaşça asansöre bindim ve gözlerimi kısa süreliğine kapatıp açtım ve derin bir nefes alıp 4.kat'ın düğmesine bastım. Bu oyunu oynamak için en az 10 katlı bir bina olması şartmış. Ve bu bina 12 katlıydı.

Asansör 4.kat'a geldiğinde tedirgin olmuştum. Kapılar açıldığında kimse yoktu bu biraz içime su serpmişti.

Ardından hızlıca 2.kat'a basmıştım. Asansörün kapıları kapanmıştı. Ve aşağı doğru inmişti. Asansör durduğunda 6.kat'a basmıştım. Asansör hızlıca yukarı doğru çıkmıştı.

Ardından 1.kat'a bastım asansör aşağı kat'a geldiğinde derin bir nefes aldım.
En tehlikeli kata çıkacaktım yani 10.kat'a  fakat korkudan parmaklarım düğmeye dokunmayı bırak kımıldamıyordu bile , sonra yavaşça elimi kaldırdım ve gözlerimi kapatıp 10.kat'a bastım. Asansör yine aynı hızda yukarı doğru çıkıyordu.

Eğer söylenenler doğruysa 5.katta asansöre bir kadın binecekti.
Asansör şuan 3.kattaydı "şimdi 4 , şimdi 5 , şimd-...."

Yok artık olamaz asansör yavaşça durmuştu. Ve kapı açılmıştı. Gözlerimi sımsıkı kapatmıştım. Alnımdan terler dökülüyordu.

Ve duymayı istemediğim o ses.... topuklu ayakkabının sesi bu da demek oluyorki bu bir kadın

Hey tamam eun mi sakin ol bu sadece bir tesadüf tamam mı sakin ol derin derin nefes al..... tamam bu sadece bir oyun gerçek değil.

Hızlıca gözlerimi açıp 1.kat'a bastım ve beklemeye başladım eğer oyunda doğru ilerliyorsam asansör aşağı değil de yukarı çıkmalıydı. Ki bu olamaz çünkü asansör tam tersi yönde hareket edemez.

Ve asansör yukarı doğru çıkıyor. Off ben şimdi napıcam yaa tamam şuan 10.kat'ta kadının inmesi gerekiyordu.
Asansör yavaşça çıkıyordu hayır anlamıyorum ki daha az önce hızlıca çıkan asansör birden niye yavaşladıysa.

Söylenenlere göre kadının bana "nereye gidiyorsun" diye soru sorması gerekiyormuş.

Ve şom ağzıma tüküreyim kadın mırıltılar çıkarmaya başladı asansörde sadece ikimiz vardık. Ve bu benim korkumu 2 katına çıkarıyordu

Kadın birden konuşmaya başladı.

Kadın: meraba..... adın ne ?

Sakın cevap verme sakın cevap verme
sakın cevap verme.... korkuyordum ve kadın benim korkuyu iliklerime kadar hissedeceğim o cümleyi yavaş ve korkunç bir ses tonunda söyledi.

Kadın: Benden korkmana gerek yok.... eun mi

Son..

2.bölüm çok yakında gelicek lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar hepinizi çok seviyorum birdahaki bölümde görüşmek üzere...

Saranghae 💜💜💜❤❤❤🖤🖤🖤

Şeytan'ın Oyunu  - Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin