12- seni seviyorum , sadece biraz sabret güzelim

662 50 12
                                    

Lütfen oy vermeyi ve satır arası yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalar.....

*****************************

(Saat 2:25)

Üstümü giymiş , tavana bakıyordum sadece...... ya gerçekten gördüklerim bir rüyadan ibaretse ya gerçek değilse....

Bu düşünceler kafamı kurcalarken gözümü kapattım fakat gözümü kapatmam ile aklıma jungkook'un beni o çatıdan aşağı itmesi ve sonra yüzündeki hafif sırıtma gözlerimin önüne geliyordu.....

Hızlıca gözümü açtım ve yatakta dikleştim....

Telefonu elime aldım ve jungkook'a mesaj attım

Eun: hey ! Uyanık mısın ?

Jk: evet , sen hazır mısın ?

Eun : evet , hadi çıkalım o zaman

Jk : tamam

Yavaşça yataktan kalktım ve siyah kapşonlu sweat'imi düzelttim ,
telefonumu pantolonumun cebine koydum ve odamın ışığını kapatıp sessizce aşağı indim.....

Ayakkabılarımı , ayakkabı dolabından aldım ve kapıyı yavaşça açıp dışarı çıktım , kapıyı kapattım ve ayakkabılarımı hızlı bir şekilde giydim.... kafamı kaldırıp baktığımda jungkook'ta oturmuş ayakkabısını giyiyordu....

Ayakkabımı giydim ve ayağı kalkıp yanına doğru ilerledim.

Yanına gittim ve ayakkabısını giymesini bekledim.... ayakkabısını giydi ve ayağa kalkıp benim ilerlemem için eliyle işaret yaptı....

İlerlemeye başlamıştık

Jk : vaov cidden çok heyecanlıyım... peki sen heyecanlı mısın eun ?

Eun : yani , biraz

Jk: eğer oyun gerçek olursa ne yapacağız...

Eun: inan hiç bilmiyorum...... ah bak geldik.

Jk : burası mı ?

Eun: evet

Dedim ve birlikte içeri girdik. Ve bir asansöre bindik....

Eun : hazır mısın ?

Jk: hazırım

Dediğinde 4. Kat'a basmıştım....
Asansör yukarı doğru çıkıyordu , sadece bekliyordum asansör 4.kat'a geldiğinde kapı açılmıştı ve ardından 2. Kat'a basmıştım...

Jungkook minik minik terliyordu stresten

Eun : sakin ol

Dedim ve omzuna dokundum...

Jungkook bana bakıp hafif bir şekilde gülümsedi ve kafasını yere eğdi o sırada asansör durdu ve ben 6. Kat'a bastım.

Asansör 6. Kat'a geldiğinde 1. Kat'a bastım ve bekledim , asansör 1.kat'a geldiğinde 10 kat'a bastım

Asansör yukarı çıkarken jungkook'a olacaklardan bahsetmeye başladım...

Eun: asansör 5.katta duracak ve içeri bir kadın veya erkek girecek ama kadın girecek diye biliyorum..... bak jungkook her ne olursa olsun onunla göz teması kurma ve onunla konuşma anladın mı ?

Jk : anladım

Eun : iyi

Dedim o sırada asansör durmuştu.... geldiğimiz kat'a baktığımda 5.kat olduğunu gördüm...

Şeytan'ın Oyunu  - Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin