satır arası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın iyi okumalar....********************************
Sabah olmuştu.. gülümsemiş ve yataktan kalkmıştım üzerimi giyip elimi yüzümü yıkadım ve hızlıca günlük esneme hareketlerimi yaptım ve odadan çıktım.....
Çok mutluydum , hızlıca yemekhaneye doğru ilerledim.... yemeğimi aldım ve kızların yanına oturdum......
Min ji : ooo yüzün gülüyor bakıyorum
Eun mi : evet nedense bugün çok mutluyum
Mi cha : (sessizce) akşam göreceğiz o mutluluğu
Eun mi : birşey mi dedin
Mi cha : yoo klasik kendimle konuşmalarım işte önemli birşey değil...
Eun mi : tamam , eee gece iyi uyudunuz mu ?
Min ji : sizi bilmem ama ben gayet iyi uyudum gece
Mi cha : bende
Eun : bende.... neyse ben gidiyorum kızlar sonra görüşürüz...
Mi cha : nereye ?
Eun : hmm önce kral'ın yanına gideceğim sonrasında ise biraz tek takılırım buralarda
Min ji : tamam.. dikkat et kendine
Eun mi : anlaşıldı efendim
Dedim ve gülerek kralın bulunduğu salona doğru ilerledim...
Salona geldiğimde yavaşça görevliler kapıyı açmıştı....
Yavaşça ilerlemeye devam etmiştim....
Tam karşısına geldiğimde durdum ve selam verdim..... kafamı kaldırdım ve konuşmaya başladım.....
Eun : efendim bir emriniz varmı ?
Bana gülümsedi ve konuşmaya başladı......
Jk: bir emrim yok..... sen git ve fazla uzağa gitmemek şartıyla rahatça gez ve dolaş.... bugün kafana göre takıl
Eun : emredersiniz efendim
Demiş ve kafamı eğip gülümseyerek ilerlemiştim...
Saraydan çıkmıştım yavaşça merdivenlerden indim ve yürümeye başladım..... burası o kadar da kötü sayılmazdı aslında...
Birden gözüme yasaklı bahçe takılmıştı...
Ama kapıları açık ve kapının yanında 4 asker vardı.... içerisi hâlâ dün bıraktığımız gibiydi
Yavaşça bahçeden içeri girdim ve etrafa baktım gözüme dün gördüğüm ağaçlar takılmıştı....
Yavaşça ağacın yanına gittim.... ağacın yaprakları pembeydi..... ve ağaçta " eun mi ♡ jungkook " yazıyordu
Gülümsemiştim bu çok güzeldi ve ben fazlasıyla mutlu olmuştum.....
Sol elimi kalp şekli yaptım ve elimi yazının bir tarafına koydum tam diğer elimi de kalp yapıp diğer tarafa koyacakken..... birden bir el belime sarıldı ve elini kalp yapıp yazının diğer tarafina koydu.... şaşkınca elin sahibine baktığımda bana şirince gülümseyen jungkook ile karşılamıştım...
Gözleri gözlerime odaklanmıştı... aynı şekilde ona gülümsemiştim...
Jk: iyi gezmişsin bakıyorum.... hey o da ne ?