Uff sonunda sabah olmuştu .kendi alarmımı kurup kalkmıştım. Yavaş yavaş odadan çıkıp. Annemgilin odasinin kapısından ,baktım ve annemle babam mışıl mışıl uyuyorlardı. Ordan çıkıp abimin odasına gittim .Odadaki saate bakıp servisin gelmesine 15 dakika olduğunu gördüm. Hemen hızlıca abime şakasına bir tokat atıp, odadan ayrıldım. Kendi odama girip hemencinik üstümü giyindim . Ve evden çıktım .Hava o kadar güzeldi ki tam yürümelik bir hava vardı. Ama mecbur servise binmem gerekliydi hem daha okulun ikinci günüydü, ve gine servisin parlak ışıkları gözüktü. Hemen bindim servise , servisci abi bana .Gunaydin dedi ama ben ona karşılık veremedim .
Okula gittiğimde kızlar toplanmış kaynaşıyorlardı. Bende çantamı koyup onların yanına doğru, yavaş yavaş gittim. Kızlar beni görünce gel işareti yaptılar bende gittim tüm kızlar demiyelim de.Üc kişilerdi yanlarında Ebrar da vardı .onlarla baya bi konuştuk. Annemizlesin kapalı olup olmadığını, babalarımızın hangi meslekte çalıştıklarını, abimiz veya ablamız varmı diye ,bayi bi konuştuk .Hatta en ama en içinden birbirimize bağlandık .
EBRAR: Eee kızlar artık biz kanka filan mı olduk .
SENA:Sanirim evet .
SUDE : AY ne kadar iyi arkadaş olduk biz hiç ama hiç ayrılmayalım.
Aynı anda TAMAM şeklinde kafalarımızı salladık.
........
Evet bugün okuldaki ilk haftanın son dersindeydim . Çıkış zili çaldı,herkes servislerine doğru koşunca bende koştum . Artık okuluma iyice alışmıştım. Kankalarım da vardı artık benden iyisi yok diye düşünüyordum.
Haftasonu okulun istediklerini almak için kırtasiyeye gittim. Bissürü seyler aldım,lazım olan veya olmayan .Babamla gitmiştik alışverişe,aslında abimde gelicekti ama o hafta ici almıştı eşyalarını.
- Baba dışarıda biseyler yiyip öyle, eve gitsek olurmu.
- Olur kızım canin ne istiyor .
- Şey babacım benim için fark etmez.
-Hadi gel o zaman çiğköfte yiyelim olur mu .
- Olur babacım
Babamla çiğköfteciye gittik çok güzeldi. Ordan çıktığımızda babam bana bakarak .- Kızım eğer başka bir isteğin yoksa eve gidelim .
- Yok babacım eve gidelim annemgil merak etmişlerdir .
Babamla evin sokağına girdiğinizde büyük bir şokla karşılaştık bizim evin 2 ev altındaki ev ateş içindeydi korkarak eve doğru koştum. Itfaiyeciler söndürmeye çalışıyorlardı ama beğenmiyorlardı bizim apartmanın çatısındada küçük küçük, alevler çıkıyordu komşular derin su alıp kovalarla ,itfaiyeye yardım etmeye çalışıyorlardı.
( ARKADASLAR EGER HIKAYE GUZELSE VEYA KÖTÜYSE BUNU YORUM YAPIP DIYEBILIRSINIZ )"INSALLAH BEGENIRSINIZ "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤ZİMS❤
Aléatoirekarantinadan örnek alınmıştır (,benzer örnekler vardır.)Ayrılmaz kankaların ,yada ayrılsalarda fazla uzak ve küs durmayan 4 kız arkadaşının hikayesidir...