💛3.BÖLÜM💛

34 2 2
                                    

  Yarın pazartesiydi ve okulumda 2. Haftamdı. Hayla ilk günkü gibi heyecanlıydım ,birde ayrı bir heyacan vardı içimde. Artık harika bir dörtlü olmuştuk. 

                             ...

     Dıt ,dıt ,dıt evet gine o sesti alarm sesi .Bu kez hızlıca kalkıp üstüme birşeyler geçirdim. Ve evden hızlıca çıktım. Bugün sokak bombostu , bugün servisi beklemek istemedim .Ama beklemek zorundaydım , ama Bu kez servis baya gecikti ve en sonunda ışıkları herzamakinden daha parlak bir şekilde geliyordu .Ben servis durmadan bindim ,ve ayağım burkuldu ama onemli ,bir şey yoktu allahtan .Okula giderken servisteki arkadaşlarla kaynaştık hepsi ıyi birer insanlara benziyorlardı. Okula vardığımızda ben koşarak servisten çıktım .Sınıfa girdiğimde herkes beni süzüyor gibi hissettim . Arkadaşlarımın yanına vardığımda ,bana değişik gözlerle bakiyorlarlardi .

-Noldu .Diyo sordum. 

- EBRAR :Hiç bisey yok .

  Dedi ama ,içimde hayla bir kuşku vardı. Ama onu boşverip derse odaklandım . Çıkışta kızlarla birbirimizin demeyelim de ,hepimizin annesinin numarasını almıştık. Ve ben hemen eve gider gitmez ,bir kızlar grubu olusturdum .                     👌🏻EN  YAKIN ARKADAŞLAR👌🏻.Diye bir grup kurmuştum.

          👌🏻EN  YAKIN ARKADAŞLAR👌🏻
   
- Kızlar grup ıyi olmuş mu , eğer bir sorun olursa .Kapatabiliriz .

-EBRAR: Ooo çok iyi olmuş. Ödevler ve dedikodular için kullanalım .

-SENA:Benim içinde sorun yok ama ,bu annemin telefonu olduğu için. Gece yarısı filan mesaj atmayız degilmi.

-EBRAR : Aynen katılıyorum Senaya.

- Uff saçmalamayın öyle gece yarısı benim annemde izin vermez.

-SUDE:Kızlar merhaba napiyonuz.

-SUDE: Senanın ve Ebrara katılıyorum. Bunun dışında hiç bir sorunumuz yok.

- İyi kızlar o zaman .

- Ben kaçar. 

-SUDE: by👋🏻

-EBRAR : bay kızlar...

-SENA: O zaman banada byy .

    Evet bu grup harika olmuştu . Onların beğenmesi beni ayrı bi mutlu etmişti.Bu gunumde harika geçmişti. Diğer gunlerim nasıl geçeceğini merakla bekliyorduk.

( ARKADAŞLAR bu hikayeyi yazarken aklıma başka bir hikaye oluşturmak geldi Eğer sizde onaylarsanız. MAFYA BEBELERI  diye bir kitap yazmayı düşünüyorum eğer yazmamı istiyorsanız yorumlarda belirtin) * BU ARADA ÇOK KISA OLDU OZURDILERIM *

❤ZİMS❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin