💚4. BÖLÜM💚

49 4 3
                                    

Bugün badanacilar gelicekti .Çünkü iki gün önce evimiz yanmıştı.Allahtan birinci katta oturuyorduk ,yangın en üst katta başladığı için. Bize gelmemişti. Allahın hikmeti işte. Bu yüzden bizi fazla ilgilendiren bisey yoktu. Sadece binanın dışı boyancaktaki. Ginede kokar diye annem biz teyzemgile gönderecekti .Boyacılar çoktan işe başlamıştı. Yaklaşık 15 dakika sonra teyzemle ,eniştem geldi .Abim,ben ve zeynep .Arabaya binip gittik.Gittigimizde ikimiz de yorgunluktan uyukuya daldık . Ve bu teyzemin işine gelmişti . Hemen yemek filan hazırlayıp ,sofrayı hazır etmişti. Ben kalktıgımda sofrada yok yoktu, hemen elimi yüzünü yıkayıp.Oturdum ,güzelce yemegimi yiyip kalktım. Sonraysa yatana kadar tablet ,telefon oynadım.2 Gün boyunca orda kaldık . Eve gittiğimizde, evin dışı süper gozukuyordu .Annem bizi özlemiş olmalı ki bize sıkı sıkı ,sarıldı.Canim kızların sizi çok özledim ve canım oglum senide . O günü de atlatmıştık . Ben hemen yatağıma gidip uyudum.

Sabah olduğunda hiç okula gitme isteği gelmemişti. Ama nedenini bir türlü çözemiyorum.Bugun günlerden perşembeydi ben iki gündür okula teuzemgilden gidiyordum .Bugün servise beni burdan alıcağını söylememiştik. O yüzden servis vakit kaybetmemek için buraya gelmekten çoktan vazgeçmiştir diye düşünerek, babamın beni okula onun bırakmasını söyledim ben daha sozumu bitirmeden ,babam çoktan yataktan kalkmış,arabanın anahtarını arıyordu .Ve yaklaşık 5 dakikaya evden çıkmıştık. Okula baya bi erken gittiğimde. Okulda sadece benim olduğunu direnerek baya ürkütücü gelmişti ki böyle bisey olamazdı. Okula girdiğimde bam başka dünyayla karşılaştım, dışarda kimse olmamasına bakılarak, içeri dopdoluydu. Hemen sınıfıma girdim .Herkes beni bekliyomuscasina ,ben gelince herkes benim başıma toplandı . Yanı herkes derken bir kaç kızdan bahsediyordum. Dün yeni bir tane kızla tanışmıştım. Ad merveydi .kiz çok akıllı temiz birine benziyordu .Onuda grubumuza almak istedim , o yüzden ebrargile sordum.

-Ebrar hani şu kız varya merve çok iyi bir kıza benziyor .Onuda alalım mı gruba.

-EBRAR: ayyy oda nerden çıktı. Bak sen kendinde söylüyorsun o ıyi bir kız. Biz kötüyüz irem.lutfen sacmalama .

- SENA:Evet ya saçmalamayın böyle birşey olmaz en fazla dört ve an az 2 kişi olmalıyız .

Bu benim baya bi sınırlandırmayı çalışmışlardı, ki ben buna çok sinirlendim .Iyide benim böyle arkadaşlarım olmaması geriliyordu.aman neyse onların yanından hemem ayrılmam gerekiyordu onlara harika bir plan kurucaktim bunların hoşuna gitmiycegi ,bunları baya bi uzmeliydi .Sude Nin susması beni baya bi cesaretlendirdi .Sudeyide kendi tarafıma almalıydım . Bunu kafama koyduysam yapardım.Ayni zamanda Ebrargilden baya bi tiksinmiştim. Eve gittiğimde bir plan düşündüm ve planının çok iyi olduğundan emindim.Direk kafamı koyar koymaz uyumuştum.

( ARKADAŞLAR vu bölüm baya bi kısa oldu özür dilerim eğer güzel devam ediyorsa yorumlarda belirtin ) teşekkürler 😊😊🤗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤ZİMS❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin