Chapter 5

311 20 6
                                    

Tanítás után, azt hittem el megyünk valahova, de kiderült, hogy egyből magához akart vinni a kis cseles. Kipattantam a kocsiból a háza előtt, majd újra megcsodáltam a palotának kinéző házát, miközben ő már az ajtó előtt, a kulcsaival babrált.

- Menj addig nyugodtan be, én még behozok pár dolgot a kocsiból.
- Ne segítsek? - fordultam felé.
- Nem, köszi.- mosolygott rám.
- Biztos?
- Menj már be. - röhögte el magát, én meg beszökkentem az ajtón.

A konyhába vezetett az utam, hogy meglessem, mi van a hűtőbe, hátha van valami diétás kajája, de csak csokis és édes szarok voltak bent, ezért egy finorral az arcomon be is csaptam a fehér ajtót.

- Szia. - ölelte át egy kar a derekam, majd a nyakamba szusszantott az illető.
- Mit pakoltál be? - fordultam meg az ölelésébe.
- Nem lényeg. - adott egy puszit a számra, majd a nappaliba húzott a kezemnél fogva. - Mit szeretnél csinálni?
- Bármit, amihez közöd van. - huppantam le a kanapéra, de Jungkook egyből vissza is rántott, majd a szobájaba vezetett.
- Mit tervezel? - kérdeztem pajkosan, majd elterültem az ágyán.
- Semmit, ami ne tetszene. - hajolt le hozzám, és a számra illesztette sajátját.

Hosszú csókcsatába kezdtünk, de idő közben, a ruha is lekerült rólunk. Jungkook egy alsógatyába térdelt felettem, miközben a szájával kényeztetet, ami miatt sóhajtoznom kellett. Pár perc múlva, már a lábaim terpeszbe voltak, és Kook felnyomta nekem egyik ujját. A hirtelen érzéstől, elfelejtettem egy pillanatra levegőt venni, de gyorsan rendeztem légzésem, és próbáltam ellazulni. A második ujja is már bennem járt, mire próbáltam elérni nemességét, és az anyagon keresztül kényeztetni. Jungkook gyorsan kihúzta belőlem ujjait, majd alsóját levéve közelebb húzódott, és újra magamban éreztem ujjait.
Már a negyedik ujja következett volna a tágításomban, ami a végét is jelentette volna, de abban a pillanatban csengettek. Kook mintha meg se hallotta volna, tovább mozgatta ujjait, de egy sokkal hosszabb csengősort hallhattunk, mintha valaki ráfeküdt volna a kis gombra.

- Mi a faszom van már? - mordult fel a férfi, majd ujjait eltávolítva belőlem, visszakapta az alsóját, és egy pólót is kivett a szekrényből.

Én legszívesebben nyüszítettem volna a kielégületlenségtől, de csendben maradtam, hogy hallhassam, kinek nyit ajtót Kook.

- Jungkookie! - kiáltott fel egy férfi hang.

Nagyon reméltem, hogy nem az történik, amire gondolok, és visszatért hozzá valamelyik exe, ezért felkapva pár göncöt, kisurrantam, és a lépcső tetejéről figyeltem a jelentetet.

- Hobi? - nézett nagyokat a tanárom, majd egy jó nagy ölelésbe vonta az illetőt. - Hogy kerülsz ide?
- Jöttem meglátogatni a legeslegjobb barátomat.
- É-én azthittem turnézol. - dadogott.
- Jaj hát igen, de most fogjuk befejezni, itt Seoulba, és most van pár szabad napom, mire elkezdődik az első koncert. - vigyorgott.
- Oh.
- Az ki? - nézett fel rám hirtelen, mire köpni-nyelni nem tudtam, ezért gyorsan visszasprinteltem a szobába a fal mögül.

Ezután hangos lépteket hallottam, majd megláttam, ahogy Jungkook bedugja a fejét az ajtón, majd int egyet, hogy kövessem.

- Hoseok, ő itt Taehyung. Ő az én...
- IIIII, szia! Hoseok vagyok, örülök, hogy megismerhetlek. - ölelt meg jó szorosan a fiú, mielőtt Kook befejezhette volna a mondanivalóját.
- Tudom ki vagy, szoktalak látni a TV-be, mikor felléptek a bandátokkal. - mosolyogtam rá.
- Ja, kajak. - vigyorgott bugyután, majd átkarolva engem és az ofőm, a nappaliba vezetett minket.

...

- Jungkook, nem is mondtad hogy szereztél magadnak egy pajtit. - húzogatta szemöldökét, mire én csak pirulni tudtam.
- Ő nem az én... pajtim, Taehyunggal rendes kapcsolatot tervezek, nem mint a régiekkel. - vakarta meg a tarkóját, majd mosolyogva rámnézett.
- Akkor Taehyung, üdv a családba. - ugrott rám Jungkook legjobb barátja, majd jó erősen megszorongatott.
- Köszi. - nevettem, majd én is visszaöleltem.
- Akkor én hagylak is titeket, mert gondolom Jungkookie nem hiába vágott 'megöllek' fejet, mikor ajtót nyitott. - pattant fel a kanapékról, majd kisprintelt a lakásból.

Pár percig, kínosan ott üldögéltünk a kanapén, de megelégelve, Kook ölébe másztam.

- Nézzünk valami filmet! - nyafogtam neki, miközben ő jó szorosan tartott a derekamnál fogva.
- Azthittem, folytatni akarod, amit fent elkezdtünk. - vágott szomorú fejet, amire muszáj volt felnevetnem.
- Majd folytathatjuk, de most valami mást is akarod veled csinálni. - másztam ki az öléből, és elkezdtem keresni valami rágcsát a konyhába.

Mire visszatértem, Jungkook már a kanapén nyújtózkodott, és egy film is be volt állítva.

- Mit nézünk? - kérdeztem tőle, aztán az ölébe másztam.
- Titok. - nyomott puszit az arcomra, majd ő is elhelyezkedve elindította a filmet.
- Jézusom, most komolyan? - néztem fel rá, mikor elindult a film eleje, és kiírta a címét.
- Most mivan? Ez a kedvencem. - kacsintott rám, majd a filmnek szentelte a figyelmét.

Sikeresen elhúztuk az időt a filmnézéssel, mivel mind a három részt megnéztük. Már az idő is nagyon későre járt, így úgy döntöttem, ideje hazamennem.

- Kookie, haza kéne mennem. - simítottam az arcára, mire rámmosolyogva bólintott egyet, és felállt velem együtt az ágyról.
- Akkor hazaviszlek. - jelentette ki, majd velem az ölébe, kivitt az előszobába, majd letett a kis ülőhelyre. - Vedd fel a cipőd, addig magamra kapok egy pulcsit. - viharzott az emeletre, mire csak vállat rántottam, és magamra kaptam a cipőm.
- Na mehetünk. - kapta fel a kulcsát, majd ajtót nyitva, maga elé engedett, és becsukta magunk után.

A házunk előtt leparkolt, ahova sikeresen elnavigáltam, majd egy búcsucsókkal elköszöntem tőle, de az se volt egy könnyű menet, mivel vagy tíz percig a számon lógott.
Halkan felosontam a szobámba, majd az ágyamba vetettem magam.
Megnéztem a telefonom, és meglepődve vettem észre, hogy legjobb barátom előszeretettel hívogatott. Észre se vettem.

23 nem fogadott hívás Faszfaló részéről.

Faszfaló: Taehyung, hol a picsába vagy?

Faszfaló: Taehyung, halóóóó !!!!!!!

Faszfaló: Baszdmeg, ha Jungkookkal vagy, holnap kiheréllek.

Faszfaló: Ma akartam felszedni Jimint a segítségeddel, de te baszod idetolni a formás segged.

Faszfaló: Kajakra megfoglak baszni.

Faszfaló: Jó éjt Taehyung, Jiminnel sikeresen lefeküdtem, remélem téged is ellátott az ofőnk úgy, hogy holnap élned is fájnod lesz, mert megérdemled.

Faszfaló: Baszdmeg !!!!!

Néhány üzenetét nevetve olvastam, de néhánynál eléggé meglepődtem, hogy hogy kiakadt. Teljesen kiment a fejemből, hogy ma buliba mentünk volna, de nem is igazán bánom, mert Jungkookkal tölthettem egy csodálatos délutánt, ami mindent kárpótol.
Gyorsba visszaírtam neki, hogy majd holnap mesélek mi volt, aztán megpróbáltam elaludni.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

singuphoria; taekook Where stories live. Discover now