dua puluh sembilan

47 6 0
                                    

5 Tahun Kemudian

Aku menunggu mama mengambilku di lapangan terbang. Sambil itu aku melihat sekeliling. Dah lama rasanya tak balik ke Canada.Yup,sebenarnya family aku tinggal kat Canada tapi disebabkan nenek aku sakit,aku dan mama terpaksa tinggal kat Seoul buat sementara waktu tapi tak sangka pula dah lima tahun aku duduk kat Seoul.

Nenek aku dah meninggal lama dah. Tapi disebabkan aku begitu suka sekolah kat sekolah tu dulu,aku pun paksa mama untuk tinggal kat sana sampai aku graduate.Rowoon?Dia sekarang dah bekerja. Dia jadi penyanyi sama dengan Chani,Taeyang dan Hwiyoung. Group diorang namanya SF9.

Oh and..Minwoo dan Dahee aku tak tahu lah apa story mereka.Tapi yang pasti Dahee dan Chani langsung tidak bersama setelah aku tahu yang Chan fake itu ialah fake. Aku syak Minwoo jadi psychopath lagi uhahahaha. Biar padan muka dia.

Dan..Perasaan cinta aku kat Chani masih bertepuk sebelah tangan.Aku tak confess langsung.Sera dan Rowoon sering mendesak aku untuk confess apabila group mereka akan debut tapi aku tidak confess sebab biarlah dia kecapi cita cita dia.Aku tak nak rosakkan impian dia.

Sera dan Sehun pula sudah berkahwin. Lepas kitorang graduate dua tahun lepas,diorang terus kahwin tiga hari selepas graduate. Ish ish,gelojohnya. Siap dah ada baby dah sekarang ni. Haha. Aku pula masih single mingle sebab aku dah malas.

Selepas mama mengetahui yang Christopher ambil alih tempat AI03,mama tinggalkan aku dengan Rowoon dan ibunya lalu ke Canada dengan AI03. Mama kata lebih selamat kalau Rowoon yang jaga aku.

Tiba tiba,bahuku dilanggar seseorang. Aku menoleh.

"Owh,sorry"kata lelaki itu.

"It's okay"kataku.

Aku terkejut saat melihat mukanya. Adakah dia??Abang aku yang dah meninggal dunia itu?

"Mark?"tanyaku.

Dia memandangku.

"Ya,macam mana kau tahu nama aku?"tanya nya.

"Ni aku.Adik kau. Mina. Mina Lee"kataku.

"Mian,aku takde adik nama Mina"katanya lalu masuk ke dalam teksi.

Aku hanya memandangnya. Ah,mungkin pelanduk dua serupa punya nama sama.

"Minaaa!!!"

Aku menoleh.

"Mama!"laungku sambil mendekatinya.

Kami berpelukan.

"I miss you so much mama"kataku

"I miss you too. Jomlah. Chan dah masak makanan favourite kamu tu"kata mama.

"Chincha?Yeayy"kataku lalu masuk ke dalam kereta.

ʜɪ! ᴀɪ03 || вang cнanWhere stories live. Discover now