~Când privirile ni-sau intalnit~
Baekhyun pășii timid pe holul facultății simțind privirile tuturor pe el. De când se despărti-se de Himchan, acesta e tot răzbunase pe el, dezvăluind lucruri din relația lor lumea ajungând să îl considere o curvă, cea ce il distrugea pe interior. Dar brusc parcă nu mai era atât de însemnat, toată lumea privii spre intrarea din spatele băiatului, fiind parcă blocați. Băiatul cu păr alb se întoarse curios, dar a ajuns să se lovească doar de un piept puternic, acoperit de un miros extrem de plăcut , foarte barbătesc, dar în schimb pielea ce se simțea prin materialul tricoului era extrem de rece cea ce il facu pe Baekhyun să se îndeparteze.
—Oh, iartă-mă! Ești bine? se aude o voce groasă cea ce îl făcu pe Baekhyun să tresare și să își ridice capul pentru a putea vedea posesorul vocii.
Fu șocat când văzu barbatul cu parul roșu ca rubinul și ochii negrii,adânci în care te puteai pierde cu ușurință. Avea fata perfect simetrică și urechiile destul de mari cea ce il facea draguț, dar era înconjurat de o aura rece și serioasă.
—Da, scuză-mă a fost vina mea! spuse Baekhyun când ieșii din tansa în care intrase.
—Chanyeol, haide! Nu uita că ne cam grăbim, ne așteapta decanul. se auzi o voce rece din spate. Baiatul cu parul alb privii în spate pentru a vedea un bărbat la fel de înalt ca presupusul Chanyeol, care îi arunca-se decât o privire rece .
—Da ai dreptate Sehun, cred ca ar fi cazul să mergem. spune Chanyeol aruncandu-i lui Baekhyun o privire care îl scanase rapid ca mai apoi a treaca rapid pe langă el.
Baekhyun rămăsese pe loc privindu-i pe cei doi cum se indepărtează. Mai mult ca sigur nu erau studenți deoarece păreau mult mai înaintați în vârtă, iar profesori nici atât, oare ce treabă aveau cu decanul? Se intrebă Baekhyun privind în gol, dar sării ca ars când simții două mâini mari si calde pe talia lui subtire.
—Hei, Baek! răsună vocea dulce a lui Youngjae în urechea lui. El și Youngjae avuseseră o aventura de onoapte dupa despărtirea lui Baekhyun de Himchan, când băiatul avea nevoie să se refugieze în brațele cuiva , iar in acel moment colegul său i-se paru cel mai potrivit, dar se pare că acesta luase totul mult prea în serios.
—Da....Hei! Scuze Jae dar mă cam grăbesc la curs. spuse acesta îndepartandu-i palmele, fugind grăbit spre sala de curs.
Ziua trecu-se mult prea lent pentru Baekhyun, care tot își punea întrebari. Nu îl mai văzu-se pe acel Chanyeol nici măcar din întâmplare, iar curiozitatea îl măcina pe dinăuntru. Își lăsase lucrurile pe masa din sufragerie, ducâdu-se spre dormitor petru a-si schimba hainele.Alesese niște blugi strâmți și o cămașă mult mai mare albă , pe care o lăsase deschiată la patru nasturi. La barul in care acesta cânta, cu cât mai senzual erai cu atât câștigai mai bine, iar Baekhyun ura asta din tot sufletul.
Ieșise pe ușa incuind-o, știind ca Luhan are deja o copie deci putea intra.Srazile erau luminat de câteva felinare cea ce îl facea pe Bakhyun să se uite mereu în spate, in fiecare noapre se simțea urmărit, auzi-se de toate crimele și disparițiile misterioase, victimele erau de obicei găsite secate de sânge, asa apărând toate știrile despre vampirii din Seul. Fiind în lumea lui,se lovii se cineva, privii barbatul din fața lui care il privea cu un zâmbet mic în coltul gurii.
-Scuzati-mă! zie acesta făcand o plecăciune respectuasă, dar se dădu câțiva pași în spate când văzu că barbatul nu raspunde, dar se apropie periculos de el. Îi prinsese strâns umerii făcându-l să privească speriat în spate sperand la un ajutor dar era prea târziu și nimeni nu era afara.
Când își întoarse capul, simții cum inima îi sare din piept, accelerându-și bătaile, deoarece în lumina lunii care era pe cer colții ascuțiți ai acelei persoane luceau in lumină, iar venele care ieseau în evidență în jurul ochilor îl făcură pe băiat să se îngrozeacă. VAMPIR! asta a fost primul lucru care i-a trecut prin minte.
Ia-o rapid, ia-o încet, după cum te conduce corpul
Nu o rupe în zadar.
Hai să ne îmbătăm în starea asta,
Mă faci obsedat de tine
Amețit, de ce îmi distrugi inima?
Nu te cunosc, dar fi cu mine...
Întunecat ca cerul noaptea
Fă-o să ardă!
Diseară, mâine, toată noaptea!
Te văd cu ochii pe mine,
Daca vrei hai mai aproape sa guști
Trimite un semnal ochiilor,
Vrăjește-ma cu acestă mișcare a ta.
~Bomb Bomb by Kard~
CITEȘTI
Sub Luna Insangerata
RomanceCând seara se lăsa în Seul, nimeni nu mai era in siguranță. Două lumi deja se contopeau și totul se sfârșea sângeros. Baekhyun preferase să nu creadă în așa ceva, până când l-a vazut pe el. Înalt, cu o fata unică si o aură plină de mister. Curio...