~Wyjasnienie: Łukasz był już wcześniej Aresztowany, za wykorzystywanie seksualne i inne rzeczy. Ktoś kto miał kontakt z Markiem zadzwonił na psy:P ~
Obudziłem się o 7 rano..właściwie obudziło mnie walenie w drzwi.
Kto to chuja zakłóca mi spokój tak wcześnie?!
Szybko ubrałem pierwsze lepsze ubrania i zszedłem na dół.
Otworzyłem drzwi a widok który zaznałem sprawił że pożałowałem tej decyzji...---
--No no Wawrzyniak, dawno Cię u nas nie było- Policjant zaśmiał się chłodno.
--Czego chcecie?-spytałem.
--Dostaliśmy zgłoszenie o wykorzystywanie.
--Poczekajcie chwile..--nie czekając na ich odpowiedź poszedłem na górę do pokoju w którym spał jeszcze bachor.
--Wstawaj!!- krzyknąłem.
-- Co..co..jest? - powiedział zaspany.
Przyparłem go do ściany.
--czemu kurwa dzwonisz na psy?! Mówiłem że to co się tu dzieje ma zostać między nami do cholery!
--Prze...przepraszam...ja..- próbował się tłumaczyć.
Uderzyłem go w twarz na tyle mocno ze rozwaliłem mu nos. Szczerze? Nie chcialem aż tak go uderzyć ale nie panowałem nad sobą.
Upadł na podłogę.
--Czemu mi to robisz?--łkał
--Bo kurwa mogę!-- Nagle Młody wstał i do mnie podszedł.
Co on chce zrobić? Następnie mnie Przytulił. What the fuck?
Przytulił typa który go wykorzystuje seksualnie i rozwalił mu nos.
Mimo wszystko to było, Miłe uczucie...
Uczucie którego nie doświadczyłem nigdy..
Tak dokładnie, nikt mnie nigdy nie przytulił..ale nie ważne.W tym momencie wpadła policja do pokoju. Zakuli mnie w kajdanki i sprowadzili na dół.
Marek zszedł za nami.
--Zostawcie go...- mówił błagalnym głosem.
Co do chuja? Najpierw dzwoni na psy a potem kurwa mówi "zostawcie go"--Może kurwa trochę szacunku do człowieka!- próbowałem się wyrwać.
--Do takich jak ty Wawrzyniak, nie ma się szacunku.--powiedział jeden z policjantów.
Nie wiem czemu ale..zabolało mnie to. Co oni myślą,że ja uczuć kurwa nie mam?
---Skip Time---
Przesłuchali mnie a raczej próbowali, ja nie miałem nic do powiedzenia. Co miałem mówić, skoro i tak w nic mi nie uwierzą?
--troche sobie posiedzisz Warzyniak.
--ile mam tu niby siedzieć?--przewróciłem oczami.
-Rok napewno.-Rzucil Policjant i zamknął mnie w celi.
Zajebiście kurwa-Pomyslałem.
***
Hejcia, co tam u was?
Musiałam trochę pomyśleć czy napewno pisać taki rozdział, ale koniec końców to napisałam hah.Jak wam się podoba? ❤
A i ten rozdział powstał dzięki RP z KruszwiliKamerzysta 😏❤❤
CZYTASZ
𝔽𝕣𝕠𝕞 𝕊𝕖𝕩 𝕋𝕠 𝕃𝕠𝕧𝕖 || 𝕂×𝕂
Random𝑊 𝑠𝑤𝑖𝑒𝑐𝑖𝑒, 𝑤 𝑘𝑡𝑜𝑟𝑦𝑚 𝑧𝑦𝑐𝑖𝑒 𝑗𝑒𝑠𝑡 𝑗𝑒𝑑𝑛𝑎 𝑛𝑖𝑒𝑤𝑖𝑎𝑑𝑜𝑚𝑎, 𝑎 𝑧𝑤𝑦𝑐𝑧𝑎𝑗𝑛𝑦 𝑐ℎ𝑙𝑜𝑝𝑎𝑘 𝑗𝑒𝑠𝑡 𝑑𝑟𝑒𝑐𝑧𝑜𝑛𝑦 𝑝𝑟𝑧𝑒𝑧 𝑝𝑟𝑧𝑒𝑠𝑧𝑙𝑜𝑠𝑐. 𝑃𝑒𝑤𝑛𝑒𝑔𝑜 𝑑𝑛𝑖𝑎 𝐾𝑟𝑢𝑠𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑧𝑤𝑜𝑛𝑖 𝑝𝑜𝑑 𝑝𝑒𝑤�...