ONE

71 22 1
                                    

-Yoongi-

30 Kasım 2019

"Kalk!"

Her zaman olduğu gibi sabahın köründe derin uykumdan kaldırılıp o iğrenç ötesi kimyasal kokan odaya götürülüyordum.

"Bir kerede bıraksanız da uyusam,çok şey istemiyorum ki."

Beni kolumdan çekiştiren adamlardan kahverengi saçlı olanın tiksindirici sesi ile ona yumruk atmak istemiştim.

"Kapa çeneni ve yürü."

Aklımın köşesine onu daha sonra döveceğimi kazıdım.

Kimyasal kokan odaya girmemizle yüzümü buruşturdum.Ne yapmıştım da böyle bir hayatım olmuştu.

Her günümü bu koca binada geçiriyordum.Sabah olunca zorla kaldırılıp bu odaya getiriliyordum,üstümde çeşit çeşit deneyler yaptıktan sonra yemekhaneye yemek için götürülüyordum ardından da tekrar odama.Neyseki arada bir temiz oksijen almama izin veriliyordu.

Sıkılmıştım.

Hepimiz sıkılmıştık.

Bir fare gibi üstümüzde deneyler yapmalarından sıkılmıştık. Amaçlarını hiçbirimiz bilmiyorduk.

Ta ki bugüne kadar.

İçeri geçip kimsenin birşey demesine gerek kalmadan koltuğa oturdum.
Yan koltuğumda da Seokjin hyung vardı.
Muhtemelen onunla işleri bitmişti,elindeki pamuğu koluna bastırıp doğrulurken bana sıcak gülümsemesini sundu.

"Günaydın Yoongi."

Seokjin hyung burada ki birkaç arkadaşımdan biriydi.Onu seviyordum ama bazen yersiz espri yaptığında sinirimi bozuyordu.

"Günaydın Hyung. "

"Yeni bir çocuk gelmiş duydunmu?"

"Hayır."diyerek cevapladım sorusunu.

Buraya her ay yeni birisi gelirdi ve bu benim pek umrumda değil.

"Bırakın beni,istemiyorum bıktım artık."

İçeri zorla sürüklenen kızın bağırışları ile ikimizin de dikkati kapıya yöneldi.

"Sana zarar vermemizi istemiyorsan zorluk çıkarma."

Beni getirenlerden olan kahverengi saçlı olan adam konuşmuştu.

"Bana yeterince zarar verdiniz zaten, artık dayanamıyorum."

"Ahh cidden."kahverengi saçlı adamın kıza tokat atması benim için son nokta olmuştu.

Yerimden kalkıp ona doğru ilerledim ve suratının ortasına yumruğu geçirdim.

Ah tanrım çok iyi hissettirdi.

Yerde acı içinde yüzünü tutan adam sinirle yerden kalktı ve yakalarımdan tuttu beni.

"Seni piç,seni geberteceğim. "

Seokjin aramıza girip adamın suratına ikinci bir yumruğu atınca olan oldu.

Odaya birkaç kişi daha girdi ve ikimizi de kollarımızdan tuttular.
Kahverengi saçlı öfkeden kudurmuş bir şekilde bana yaklaşıp yüzüme yumruk attı.

"Oh elin sertmiş."patlayan dudağımdan akan kanla söylediğimde çoktan Seokjin hyung'a da yumruk atmıştı.

"Yeter!"Az önce bağıran kız yine bağırmaya başlamıştı ve sonrasında çok tuhaf şeyler oldu.

Kız çığlık atıyor,etraftaki eşyalar havada uçuşuyor bizde şaşkınlıkla bakıyorduk.

Donuk suratımı, yanımdan yalnızca birkaç santim öteden geçip duvara saplanan iğne bozmuştu.

CAFUNÉ ♤TAEGI♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin