GİRİŞ

113 23 3
                                    

16 Ocak 2020

"Oh hyung...buradaydın demek."

Derin düşüncelere dalan gencin oturduğu iskelede yanına oturdu gri saçlı oğlan.

"Yemeğe neden gelmedin?"

Gri saçlı çocuğun sorusuna omuz silkti yoongi.

"Canım istemedi."

Taehyung onun neden böyle yaptığını anlamıyordu,hiçbir zaman da anlamayacaktı.Alışmıştı artık bu hallerine.

"Uzun zaman sonra güzel bir ziyafet önümüze sunuluyor ama sen kabul etmiyorsun?Ayakta kalmak için enerjiye ihtiyacın var,enerji içinde yem-"

Sözünü kesen şey karşısında ona soğuk bakışlarını ateşleyen yoongi olmuştu.Bir insan nasıl bu kadar soğuk bakabilirdi?İnsanlardan iğrenir gibi bakmayı acilen bırakmalıydı.Ama yinede Taehyung o soğuk bakışların sahibini seviyordu.

"İstemiyorum,enerji için uyumak bana yetiyor."

"Derdin ne senin?Hangi aptal yemeği uykuya tercih ederki?"

Taehyung üstündeki delici bakışları hissedince susmaya karar verdi.Dayak yemek istemiyorsa çenesini kapalı tutması gerektiğini defalarca kes deneyimlemişti,bir kere daha deneyimlemesine gerek yoktu değil mi?

"Tamam susuyorum bana öyle bakmayı kes."

Kafasını, bakıp düşüncelere daldığı göle çevirdi Yoongi.Çok fazla düşünüp az konuşan bir insandı.Onun için fazla söze gerek yoktu,boş konuşmaktansa az konuşmak daha iyiydi diye düşünüyordu.

Bacaklarının üstünde hissettiği ağırlıkla bakışları, kafasını bacaklarının üstüne koyup masum
bir şekilde ona bakan çocuğa baktı.

Ona bir çok kere bu şekilde bakmamasını söylemişti.Kalbine hiç iyi gelmiyordu bu bakışlar.

Taehyung'un ağzı aralandığında ne diyeceğini gayet iyi biliyordu Yoongi.

"Saçlarımı okşar mısın?"

Yüzüne gülümsemesini kondurup elini küçüğünün saçlarına daldırdı.
Ellerini onun yumuşak saçlarında dolandırmayı seviyordu büyük olan.
Hiç olmadığı kadar iyi hissettiriyordu bu.Tabii ki Taehyung içinde hyung'unun saçlarını okşaması hoşuna gidiyordu.

Bunu ondan ilk istediğinde pek iyi bir karşılık alamamıştı,ama şimdi öyle değildi.

"Bir keresinde Jimin ile sana bir şaka yapmıştık hatırlıyor musun?"

Yoongi kaşlarını çatıp bakmaya başladı Taehyung'a.

"Bir keresinde?Siz iki velet bana ve diğerlerine birçok kez şaka yaptınız."

Küçük olan sesli bir şekilde kıkırdadığında Yoongi'nin saçını çekmesiyle acıyla inledi.

"Kıkırdama öyle, saçlarını tek tek yolarım."

"Yapamazsın."

"Yaparım."

"Saçlarımı yolarsan okşayacak birşey kalmaz, hem okşamak seninde hoşuna gidiyor itiraf et."

Büyük olan cevap vermeden kaşları çatık bir şekilde ona bakmayı sürdürdü.Taehyung itiraf etmesi için ısrar edecekken Hoseok'un sesini duymalarıyla küçüğünün saçlarındaki elleri durdu Yoongi'nin.

"Yoongi! Taehyung!"

Nefes nefese ikilinin yanlarına varan Hoseok ellerini dizlerine koyarak nefesini düzenlemeye çalışıyordu.

"Neler oluyor?Bu sesler ne?"

Taehyung etraftaki gürültüyü duyunca yattığı yerden doğrulurken sordu.

"Geldiler,bizi buldular."

Yoongi şaşkın yüz ifadesi ile ayağa kalktı ardından Taehyung'da kalkmıştı.

"Kahretsin bu kadar çabuk bulmalarını beklemiyordum."demişti Yoongi hızla ilerlerken.

Taehyung bileğinden yakalayıp durdurdu sevdiğini.

"Dur nereye?"

Yoongi bileğini tutan Taehyung'un ellerini tuttu sımsıkı ve Hoseok'a döndü.

"Hoseok,Taehyung ile birlikte uzaklaşın buradan."

"Sen peki?"diye sordu Hoseok.

"Bende peşinizden geleceğim."

"Hayır olmaz bende seninle geleceğim."

Taehyung itiraz ediyordu sevdiğinin ellerini sımsıkı tutarken.

"Taehyung lütfen dediğimi yap ve Hoseok ile git."

"Ya sana bir şey olursa."

"Geri gelicem söz veriyorum."

"Söz verdin eğer gelmezsen seni affetmem."

Kafa sallayıp Taehyung'un ellerini bıraktı ve arkasına dönüp yürümeye başladı.

"Hadi gidelim."

"Tamam."

Yoongi'nin arkasından son bir kere daha bakıp Hoseok ile ilerlemeye başladılar.

______
Hepinize merhabalarr.

Taslaklarımda bulunan , uzun zamandır üzerinde çalıştığım ve sonunda yayınlamaya karar verdiğim kitap sizlerle.

Bu sadece giriş bölümü olduğu için kısaydı.

Akşam veya yarın ilk bölümü bir aksilik olmazsa atacağım.
Güzel yorumlarınızı ve desteklerinizi bekliyorum.

Bu kitabın büyük bir kitleye ulaşacağını umuyorum.

Görüşmek üzere...😙

CAFUNÉ ♤TAEGI♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin