Ölümü Yaşayanlar

90 2 1
                                    

Bu araştırmaların belli bir bölümü, ölmekte olan hastaların son anlarında anlattıkları izlemimlere, diğer bir bölümü ise tıbben öldü denildikten sonra tıbbi müdahalelerle yeniden hayata döndürülen hastaların anlattıkları bilgi ve deneyimlere dayanır

Yapılan araştırmalar, özellikle ikinci grup olaylarda, bazı hastaların geçici olarak bedenlerinden ayrıldıklarını ve daha sonra bedenlerine yine döndüklerini göstermiştir. Ölüme yakın bir deneyim yaşayan hastaların çoğu benzer şeyleri anlatmaktadır.

Psikiyatrist Dr. Raymond A. Moddy'nin ölüm deneyimini yaşayan hastalarından biri şöyle anlatıyor:

"Bedenimin dışındaydım. Kendi bedenimi, oradaki ameliyat masasının üzerinde yatarken görüyordum. Bedenimin dışında olmak bana ilk anda çok tuhaf gelmişti. Bedenim aşağıda, ben ise yukarıdan onu seyrediyordum. Ne olduğunu anlayamamanın sıkıntısını yaşıyordum. İşte o sırada parlak bir ışık yanıma geldi. İnanılmayacak derecede parlak; çok açık bir sarı, hemen hemen beyaza çalan ışığı tarif etmek olanaksızdı. Bütün oda, o ışıkla pırıl pırıl aydınlanmıştı. Bu esnada ben kendi bedenimi, doktorun ve hasta bakıcı kadını görebiliyordum. Kendi kendime ne olup bittiğini soruyordum. Sonra sanki o ışığın içindeki bir varlık, bana şu soruyu sordu 'Ölmeye hazır mısın?' Görünürde kimse yoktu ama bu soruyu çok net duymuştum. İçimden 'Hayır' diye cevap vedim. O ışığın gelmesiyle birlikte kendimi anlatılamayacak derecede huzurla kuşatılmış, sonsuz bir güvencede hissetmeye başlamıştım. Ölümün sınırında olduğumu farkediyordum. Bu mutlu bir başlangıçti..."

ParanormalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin