6. kapitola

13 3 0
                                    

Light

Hned jak fenu přinesli do dlouhé temné místnosti, člověk položil její klec. Rozsvítil a ze tmy se vynořili malé kotce, bylo jich na jedné straně asi dvacet, a ve všech byli nejmíň tři psi. Ti se rozštěkali.
,,Otevřít kotec číslo pět." řekl člověk, přejel kartou po přístroji, který hned na to pípl. Člověk popadl lapač psů, aneb klacek se smyčkou na konci. Rychle přiběhl k jednomu kotci, který se otevřel. ,,Fuj! Zůstaňte tam vy prašivci!" zařval na psy. Jeden velký huňatý bernardýn mu proklouzl a řítil se dlouhou místností ke dveřím. Proběhl kolem klecí a Light se o drátěné mříže opřela předními tlapami se snahou klecí pohnout. Ta se jen zakývala.
Bernadrýn najednou zakňučel. Dveře byli zavřené. ,,Ale ne, jak se to otevírá..." začal štěkat a skákat na skleněné pevné dveře.
Člověk k psovi mezitím přišel, a zachvíli měl smyčku kolem krku. Člověk ho zatáhl někam jinam. Šel na druhý konec místnosti, kde byli další dveře, ale tentokrát nebyli skleněné. Nebylo přes ně vidět.
Člověk psa zavřel do malé klece, podobné v jaké teď byla Light, ale menší. Byla přitisklá ke zdi a kolem ní byli další klece, ale moc psů v nich nebylo. Bernardýn se v kleci nemohl ani otočit.
Najednou přišel další člověk popadl Lightinu klec a tu šedého psa, a šel do kotce "číslo pět". Otevřel klece, a ty obrátil tak, že psi vypadli. Než se stihli vzpamatovat, kotec se zavřel.

Osseus

Vedl skupinu statečných psů, kteří se rozhodli zachránit svou členku v potížích. Pro Osseuse to nebyla jen věrná členka, ale také družka. Byl tak rád že dostali možnost jí zachránit, nesmějí tuto šanci pokazit, druhou už nejspíš nedostanou.
Linzy ho dohnala. Starostlivě se na něj podívala. ,,Co když jdeme pozdě?"
Osseus na to rychle zavrtěl hlavou. ,,Nesmysl. Nejspíš jí tam ještě ani nedovezli." nebyl si tak jistý, jak zněl.
Najednou se nedaleko od nich ozvalo hlasité zavrzání, které trhalo uši.
Arty leknutím zakňučel. ,,To nic Arty, to je obrovský lidský had. Neublíží ti, pokud se k němu nedostaneš příliš blízko..." zašeptal jeho bratr Blesk. Dlouhá lidská mašina byla další z těch nesmyslů, které lidi používali k přemisťování. Ale že byli tak blízko kolejí, určitě je nedaleko hadí nástupiště. Osseus už tam byl jednou žebrat, je to vážně hojné místo, ale nebezpečné. Stačí aby vás nějaký člověk kopl, a vy padáte přímo pod vlak. A pravda je, že je tam někdy lidí víc než mravenců v mraveništi.
Lištička byla celou dobu ticho, nebo si něco řekla s Bleskem. Teď se ale zastavila. ,,Víme vůbec, že jdeme správně?" zeptala se nervózně.
Všichni se podívali na Osseuse, páč byl nejstarší a skupinu očividně vedl. Ten si olízl pysky. ,,Vždycky jsem viděl, že černá dodávka tudy projížděla." řekl zamyšleně.
,,Osseusi, jenže ta projíždí všude." řekla Lištička nervózně.
,,Lištička má pravdu..." řekla Linzy k Osseusovi omluvně.
,,Mám nápad..." ozval se Blesk hrdě.

Lidi, potřebuji nové postavy! Vše se dozvíte v kapitole "nábor".

Bright pack - pouliční smečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat