4%

31 4 2
                                    


Ehhhh jumpa lagi jodoh ke haahhaah



Di Tandas


Rambut Yerin kini dibersihkan oleh Yeoung.Yerin hanya menangis.Yeoung hanya senyap.dia buntu mahu berkata apa.dia Cuma mampu senyap sambil tanganya berjalan membersihkan rambut milik Yerin.Yerin cantik.sungguh.Cuma Yerin tidak menunjuk kepada orang ramai.

''kau nampak tadi Yeoung.kau pun kena timpias sebab kawan dengan aku.aku rasa baik kau jangan kawan dengan aku Yeoung.aku ni hanya membawa sial dalam hidup kau.baru hari pertama kau sekolah kau dah kena macam-macam kata Yerin.rasa sebersalah dirinya pada Yeoung.

''aku tak peduli.aku nak kawan dengan kau Yerin.tak kisah la walupun kau kena buli pun aku tetap nak dengan kau.kalau aku kena tempis sekali aku tak kisah.itu namanya kawan Yerin kata Yeoung.Yerin pants merentap rambut Yeoung dari rambutnya.

''kau tak faham Yeoung.kau tak faham.tolong lepas ni jauhkan diri kau dari aku kata Yerin lalu pergi meninggalkan Yeoung.Yeoung menghembus nafas.Kenapa semuanya jadi bergini.




keesokanya

Yeoung berjalan sendiri ke kelas.Tadi dia pergi berjumpa Yerin.Yerin tidak mengendahkanya.Kini,membara kemarahanya takala matanya kini menyapa pembuli mereka semalam Park Jimin,Kim Taehyung dan Jeon Jungkook.segera dia menghampiri mereka bertiga.jangan ditanya tentu Yeoung menjadi perhatian pelajar High School Internasional Seoul kerana berani mendekati mereka bertiga.

''yes girl anything sapa lelaki bernama Jungkook.Yeoung senyap.Dia memerhati muak ketiga-tiga mahluk ciptaan Tuhan ini.''kau kawan yerin semalam kan?soal Taehyung.Tapi diendahklan oleh Yeoung.''Boleh tak berhenti buli Yerin kata Yeoung.Tergama semua pelajar yang menonton.Mereka tidak sangka Yeoung seberani ini.''kau siapa nak arah kitaorang untuk buli Yerin tu kata Teahyung.

''aku kawan dia.sebagai kawan aku tak suka kau orang main sentuh kawan aku tanpa sebab yang munasabah kata Yeoung.ketawa halus mereka semua mendengar kata Yeoung kini.Han A-Yeoung apa kau buat?

''apa lawak?aku nak tanya korang seronok sangat ke buli.menindas orang lemah?seronok? soalan Yeoung membuat semua diam seketika.lalu seorang gadis ketawa diikuti rakanya.''ia seronok Yeoung.kalau kau nak tahu seronok ke tidak cuba buat.tapi kau kena tukar status kau dari anak pembuat roti kepada anak orang kaya tak kisah tapi yang penting kaya kata gadis bernama Hana membuatkan semua ketawa kembali.

''terbaik Hana kata Jungkook.Yeoung menghembus nafas sabar.''aku tak tahu la apa yang korang belajar sepanjang hidup korang.tak belajar erti hormat orang bawahan apa.ohh aku lupa korang orang kaya hidup penuh dengan harta minta apa terus dapat sampai lupa nak belajar cara hormat orang sekeliling kata Yeoung tepat menusuk hati mereka semua.

''so kau nak apa? soal Jimin yang dari tadi diam.''aku mintak jangan kacau Yerin tu je dia dah cukup terseksa semalam kau orang semua tak ada rasa simnpati apa?soal Yeoung.

Jimin tersenyum penuh makna lalu menghampiri Yeoung.''Apa ni dekat-dekat kata Yeoun.dia memegang bahu Jimin dengan hujung jarinya.Tak mahu Jimin menghampirinya.

''boleh,dengan syarat kata Jimin.berkerut dahi semua yang berada di sini termasuk kawan-kawnnya.''syarat apa Ji soal Jungkook.Tersengih suka Jimin.Rambut Yeoung yang menutupi mukanya diselitkan oleh Jimin ke celah rambut.

''be my girlfriend kata Jimin membuatkan satu korido itu sunyi.cuba menghadap ayat dari lelaki bernama Park Jimin.

''APA!!!! jerit Yeoung

Jimin tersenyum sinis

Yeoung terkejut

Jungkook dan Taehyung blur

TBC♥

Apa cuba kau buat Jimin??

[OG]Faithful●Park Jimin●Where stories live. Discover now