bertemu kembali kita setelah sehari tak update!hahhahha so sorry korang.JANGAN LUPA VOTE AND KOMEN!!LEBIUGYS
Kini gadis itu sedang sabar menunggu lelaki yang katanya mahu berjumpa denganya.Dia melihat jam di handphone miliknya.pukul 4:30 petang.Janji lelaki itu pukul 4 tepat.Tapi sudah setengah jam gadis itu menunggu.Langsung tiada nampak batang hidung miliknya.
''Huh~mana Jungkook ni kata gadis bernama Ara.Kakinya mula menyepak batu-batuan kecil untuk mehilangkan bosanya menunggu Jeon Jungkook.
''Maaf ni Jung Ara ke?soal seorang lelaki bersama tiga lelaki disampingnya.berpakaian kot lengkap.gaya macam bodygrud.
''ye nama saya Ara kenapa?Ara pelik melihat lelaki-lelaki dihadapanya saling pandang sesame sendirir lalu menganguk.
''Kami pengawal Tuan Muda Jungkook.Kami menerima arahan untuk menjemput cik Ara ke ruamah Keluarga Jeon kata lelaki itu.
berkerut dahi Ara.''kenapa?soal Ara ragu-ragu dia mahu mengiakan ajakan lelaki ini.mana tahu jahat.
'' cik Ara tidak percaya.Cik Ara boleh telefon sendiri Tuan Muda kata pengawal itu.
TING!
handphone miliknya bergetar tanda ada menghantar mesej kepadanya.
Jungkook<_>
ada pengawal peribadi saya ambil awak.ikut mereka,sayang♥
memerah pipi Ara dibuatnya dengan panggilan 'sayang 'Jungkook kepadanya.Berkerut dahi pengawal peribadi Jungkook melihat tingkah Ara.
''emmm jom.Jungkook dah mesej saya untuk ikut awak semua balas Ara.
Tangan Yeoung kini ditarik oleh Jimin mengikutinya.Yeoung berkali-kali menronta-ronta.ada ke patut datang kedai orang terus berbisik ke appa Yeoung .Yeoung yang sedang menjaga kaunter ketika itu berkerut dahi melihat tingkah laku ayahnya dan Jimin.Ibunya pun terikut senyum takala ayahnya berbisik ke ibunya.makin dia berkerut.
yang dia tahu lepas ayahnya berkata
'bawala dia' laju Jimin menghampiri Yeoung dan mendamping tangan gadis itu membawanya ke kereta milknya.Terjerit Yeoung meminta Jimin melepaskan dan meminta bantuan.dan hasilnya
ibuayahnya hanya ketawa dan melambai ke arahnya.
Kini Yeoung didamping Jimin.lokasi daritadi tidak dapat dikesan Yeoung dia pasrah Jimin nak membawanya ke mana.
dahinya berkerut takala Jimin memberhentikan langkahnya di sebuah butik baju.
''kita nak buat apa dekat sini Jimin?soal Yeoung.Jimin tersenyum mendengar pertanyaan Yeoung.
''just follow me jawab Jimin.dan kembali menarik tangan Yeoung masuk ke dalam.
langkah sahaja kaki mereka ke butik it uterus diutarakan pertanya oleh penjaga butik itu.
YOU ARE READING
[OG]Faithful●Park Jimin●
Romansa+Kisah percintaan antara lelaki kaya dan perempuan miskin.+ "Aku percaya yang kau tak akan pernah sekali pun mainkan cinta aku Yeoung" -Park Jimin- "Setiap perhubungan mesti ada salah faham Jimin.Dengan kepercayaan yang ada itula yang menguatkan lag...