hari ni abe Tae nak promot barang FILA !
Hai kamu semua...sudah sekian lama Han tak update.sorry sibuk.lagi-lagi PKP ni byk homework cg2 bagi T.T..
So enjoy it ! JANGAN LUPA VOTE AND KOMEN !!!
LEBIUGYUSS !
Jimin kini berjalan memasuki ruang kerja milik ayahnya.Tadi Encik Lee berjumpa dengan Jimin dan memberitahu Tuan Park ingin berjumpa denganya.Kini dia berapa di hadapan pintu bilik ayahnya.
TOK ! TOK !
Ketukan pintu dek Jimin.''masuk'' jawab ayah Jimin.Jimin tanpa membuang masa menjerumus masuk ke dalam.Kelihatan ayahnya sedang fokus membuat kerja.
''Appa '' panggil Jimin.Ayah Jimin mendongak.Dia melihat Jimin lalu meminta Jimin supaya duduk dahulu di sofa yang terdapat didalam pejabat itu.Tanpa bantahan Jimin hanya menurut.
Tidak lama itu Tuan Park menyusul Jimin.'' ada apa nak jumpa ? '' soal Jimin.
''kenapa appa tak boleh jumpa anak lelaki appa ? '' soal Tuan Park sambil melihat Jimin.Sudah lama tidak berbual dengan anaknya.Maklumla,dia selalu sibukan diri dia dengan kerja pejabat.Sampai Jimin dia boleh lupa.
Jimin tersenyum miring.''I am your son '' ucap Jimin membuat Tuan Park senyap.Memang layak anaknya berkata sebergitu kepadanya.''maafkan appa Jimin.appa selama ini sibuk dengan kerja '' kata Tuan Park.
''apa-apa sahaja la appa.apa benda nak jumpa ni ? '' soal Jimin semula.Malas dia berlama-lama dalam bilik ini.''appa cuma nak ingatkan bahawa appa dah daftarkan kamu dekat universiti di Amerika '' ucapan Tuan Park membuat Jimin terkejut.
''appa Jimin rasa Jimin dah bincang benda ni dengan appa '' Jimin menyatakan protes.Tuan Park hembus nafas.Tahu anak lelakinya marah akan tindakanya.Tapi dia kena buat demi kebaikan anaknya juga.harus.
''Kenapa ? kenapa kamu berkeras sangat tidak mahu menyambung pelajaran di sana ? '' soal Tuan Park.Jimin memijat tulang hidungnya.''Jimin cakap Jimin nak belajar dekat Korea sahaja .itu pun Appa tak boleh faham ? '' kata Jimin.dia sudah bagitahu sebabnya sebelum ini.
''Tapi pembelajaran disana lebih meluas.lebih baik.appa nak yang terbaik bagi kamu.kamu bakal pewaris syarikat keluarga kita Jimin '' Tuan Park cuba menyedarkan Jimin.
''Appa fikir dengan sijil yang Jimin dapat lepas belajar dekat Amerika dapat memajukan syarikat kita macam tu.Habis universiti dekat Korea ni macam mana.appa nak cakap kalau Jimin dapat sijil dari universiti dekat Korea ini syarikat kita menurun muflis macam tu '' ucap Jimin.Kelu lidah Tuan Park dengan kata anak lelakinya.
Tuan Park menghembus nafas.''Appa buat bersebab ini untuk kamu juga Jimin '' ucap Tuan Park.Jimin mula geram.dia mula berdiri dari duduknya.''Jimin tak kira walauapa pun yang berlaku Jimin tetap nak sambung belajar dekat Korea.Ini hak Jimin '' Kata putus dari Jimin membuatkan Tuan Park memicit dahinya.
''sudahla appa Jimin nak pergi airport nak ambil anak perempuan appa tu.Appa bukan tahu dia balik ke tidak .Maklumla , sibuk sahaja dengan kertas memanjang '' sinis Jimin berkata lalu dia berlalu keluar dari bilik pejabat itu.
BUM !
Tutupan pintu yang dibuat dek Jimin membuatkan Tuan Park menghembus nafas kesal.''Ya tuhan lindungila keluarga aku '' kata hati Tuan Park.
Jimin mempercepatkan jalananya.pandangan orang ramai terhadapnya dia tidak perdulikan.Berjalan dengan megahnya di lapangan kapal terbang Seoul.''dia cakap sampai pukul berapa ? '' soal Jimin kepada Encik Lee yang kini berada di sampingnya.
''Cik Muda Junghae cakap dia tiba sekitar 11 pagi Tuan Muda '' balas Encik Lee.Jimin hembus nafas kasar.Dia melirik jamnya.11:10 pagi.bentuk tubuh manusia yang dia nantikan tidak muncul-muncul.menyesal pula datang jemput manusia tu .Menyesal !
''PARK JIMIN !!!! jerit seorang wanita cantik yang diyakini Park Junghae.Jimin memejam mata.hembus nafas perlahan .Cuba bersabar dengan sikap kakaknya.Ye kakaknya.Park Junghea.
''Yo Jimin ! I miss you Mochi !!! '' ujar Junghae sambil memainkan pipi Jimin yang seperti mochi.Jimin menguling mata keatas.''Ya jangan panggil aku mochi boleh tak ? '' Jimin kini bengang dengan kakaknya.
Junghae tersenyum memukul punggung Jimin.membulat mata Jimin dengan tindakan kakanya.''ya noona kau pukul aku punya bontot kenapa '' malu Jimin dibuatnya.
Junghae hanya tertawa.suka dia mengusik Jimin.Jimin dari dulu sampai sekarang tidak berubah.''saja nak lepaskan rindu '' jawapan tidak masuk akal dari Park Junghae.
''YAK ! ''amarah Jimin mula meletus.
''OK ! noona nak balik penat '' ucap Junghae.Lalu dengan pantas pengawal peribadinya mahu mengambil bagasi Junghae.Tapi dicegah Junghae.''NO ! don't take ! amarah Junghae.
''kenapa cik muda ? '' soal pengawal tersebut.
''Saya nak Jimin yang bawak bagasi saya '' ucapan Junghae membuat Jimin membulatkan mata tidak percaya.''noona are you serious '' Jimin memastikan ucapan kakaknya.Junghae ketawa.''I am serious Park Jimin dah jom '' ajak Junghae.Lalu dia memaut salah satu lengan pengawal peribadinya.kebiasaan.
ditinggalkan Jimin berseorangan dengan dua bagasi besar milik kakaknya.''Yak kau bawak batu ke apa ? '' soal Jimin dari jauh.Tapi tidak langsung dilayan oleh Junghae.
''dasar kakak tiri '' ucap Jimin sambil gigih menarik bagasi milik kakaknya.
TBC ♥
YOU ARE READING
[OG]Faithful●Park Jimin●
Romance+Kisah percintaan antara lelaki kaya dan perempuan miskin.+ "Aku percaya yang kau tak akan pernah sekali pun mainkan cinta aku Yeoung" -Park Jimin- "Setiap perhubungan mesti ada salah faham Jimin.Dengan kepercayaan yang ada itula yang menguatkan lag...