Megint csörömpöl az a szar az ajtón, jelezve hogy új vendég érkezett a kávézóba. Jah hát igen....itt pengetem a minden napjaimat 15 évesen..... De hogy mért is? Mert drága édes anyám ugy volt vele ha már 5 iskolábol ki rugtak, akkor inkább keressek pénzt ha a "jó viselkedés" nekem nem megy. Jah és hogy 15 évesen hogy tudtak fel venni munka helyre? Röviden anyám ismeröse a kávézó vezére és igy hát jah.
Na de megint el kalandoztam! Az ajton egy magas kapucnis alak jött be, elég titokzatos volt. Le ült egy asztalhoz én meg mint egy jó pincérnő, el indultam az alak felé.
-Jó estét! Mivel szolgálhatok?- kérdeztem mosolyogva.
-Egy fekete kávé lesz kincsem.- mondta férfias reket hangon az alak. Ki rázot a hangjátol a hideg is.
-Rendben, kb 10 perc és hozom!
-Csak nyugodtan, van időm baby.- hallotam a hangjába egy kis mosolyot.
Kicsit meg rémisztet..Amíg meg csináltam a kávét adigg folyamat azon agyaltam hogy mért hiv "baby"-nek és "kincsem"-nek. Majd arra jutottam hogy biztos kicsit zakant a pali.
Ki vittem neki a fekete kávéát.
Nem szóltam semmit csak le tetem az asztalra, pontosan az iletö elé.-Lehet egy kérdésem?- kérdezte reketes hangon.
-Persze! -válaszoltam kedvesen.
-Mikor van vége a müszakodnak?
-Hát öm 9, m-miért? - nem tudtam hogy mit válaszoljak.
-Csak érdekelt! - nézet rám a kapucni alul. Olyan sötét volt a szeme hogy azt is be merem tippelni hogy fekete a szeme. Talán láttam pár fekete tincset de nem biztos.
-Rendben -mondtam majd meg fordultam és indultam a következő vendéghez.
10 perc és 9-et üt az óra. Lassan végre el mehetek.
Már csak 5 perc igy ugy gondoltam hogy el megyek az öltözöbe át húzni az utcai ruhámat.
Épp most zárom be a kávézot. Nah hát akkor induljunk haza......sétálva....a hidegbe....
Miközben mentem az utest mellet. Arra jöttem rá. Hogy. Annyira fázok hogy be fagy a picsám!
Arra figyelek fel hogy melletem le lassul egy kocsi és le húzódik az ablaka.
-Szia! Nem lenne kedved inkább be ülni az helyet hogy kint fagyoskodsz?- kérdezte egy naaaagyon nagyon sötét barna szemű és fekete haju férfi enyhe borostával de be kell valani elég jol nézet ki. Kb 25. élet éve környékén járhatott.
-Fu hát ömmm....- nem tudom hogy bele menjek e....-de ha csak önnek nem baj!
-De hogy hercegnő! - ismerős ez a hang....de nagyon....
Be száltam a sötét szürke Audi-ba.
-Akkor mondom az utcát....-kezdtem bele.
-Nem kell BabyGirl!- vágott a szavamba.- Az új otthonodba megyunk!