4.

21.2K 186 20
                                    

"- Jó éjszakát apuci! - és amenyire is csak lehet ebben a pózban hozzá bujni én annyira hozzá bújtam."

Arra ébredtem hogy tombolkint a vihar, dörög, villámlik és szakad a golf labda méretű jég darabkák. Próbáltam türni de egyszerűen nem ment féltem. Először egy nagy villámlás és mintha a fülem mellet dörentetek el volna 1 petárdát. Azonnal oda fordultam apucihoz hogy szóljak neki hogy be vagyok szarva de hült helyét találtam.

*Még egy hatalmas dörgés.*

-APUCIIIII!!!!!!- üvöltöttem tiszta torkombol mint egy 4 éves. Már majdnem sirtam. Az üvöltésemre semmi válasz ezért meg probáltam még hangosabban -APUCIIIIIII!!!!!!!!!- a hangom  néhol el halkult az üvöltéssembe mert már folytak a könyeim.

Hála az istenek ki nyílt az ajtó eléggé erőteljesen (ha lehet ezt igy mondani xd szrk.) és apuci jött be rajta rémülten.

-Mi a baj baba?- kérdezte agodalmasan.

-Félek!- bögtem el teljesen magam.

-Mitol babygirl?- értetlenkedet.

Akkorát dörent és annyira váratlanul ért hogy fel sikitotam és ha lehet ennél is jobban el kezdtem sirni.

-Ajh te!- jöt oda az ágyhoz és be bújt mellém. -Nem kell félni apuci itt van és meg véd.- sutogta a fülembe. Próbáltam a hangjára koncentrálni és nem a viharra.

Nem tudom meddig ölelhetet mert a vihar kezdet csillapodni. Már nem dörgöt semmi és nem is villámlot, a jég esőt meg át váltota a sima eső.
Apuci ez közbe be bújt a takarom alá és hozzám simult. Szerintem el aludt.....de viszont ott lent a khm-je életre kelt.

Probáltam helyezkedni mert eléggé nyomta a popsim. De sehogy se volt jo.

-Babygirl ne mozogj mert ugy meg...- nem tudta be fejzni a mondatát mivel én megint el kezdtem mozogni de már direkt hogy huzzam az agyát.

Morgot valamit majd meg fordult nekem háta forditva....hát nem erre számitotam...

Felé fordultam vagyis a hátának. Most vettem észre hogy nincs rajta póló. Közelebb kusztam hozzá és a derekához vezetem a kezem onan meg fel a melkasáig  igy magamhoz tudtam ölelni.

-Anyira kisérted a sorosd- sutogta halkan.

-Készen állok!- mondtam maga biztosan....vagyis inkabb át gondolatlanul. Tényleg készen állok arra hogy el veszitsem? Lehet...de minimum akkor ha meg tudom valamit.

-Tényleg? -éreztem a melkasán hogy gyorsabban veszi a levegőt.

-Igen de lenne elöte.....2 kérdésem -igazibol eggyet terveztem töle kérdezni de eszmbe jutot egy másik is.- Kérdezhetek?

Meg fordult a hátára és igy a melkasán támaszkodtam, ő a hajamat piszkálgata.

-Persze! -válaszolt.

-Hogy hivnak? - tetem fel félénken a kérdést.

-Jack, Jack Black - válaszolta nyugodtan. - De ha most el kezdesz viccelödni a pókeres jack black-el én esküszöm meg büntetlek de durván!- hallotam a hangjába egy kis mosolyt.

-Jo oké nem terveztem- nevetem el magam. - jöhet a második kérdés?

-Persze! - mondta mosolyogva.

-Ugye vigyázzol hogy ne fájjon annyira?- kb sutogtam, fogalmam sincs miért, de féltem hogy durva lesz, és egy részt kinosnak is tartotam ezt a kérdést.

-Baba ugy fogok rád vigyázni mint senki másra és nem csak ilyen téren fogok rád igy vigyázni!- oda hajoltam hozzá egy csók hoz. Jol estek a szavai.- de viszont baba most nem fogom el venni az ártatlanságodat mivel túl álmos vagyok ahoz. -nevete el magát - de neked viszont nincs kedved kényeztetni? - morogta reketes hangon.

-De én nem tudom hogy kell....- szégyelltem el magam.

-Nem baj baba meg tanitalak!- mondta boldogan. -Fejedet ted ide- paskolta meg melkasát ugye bár amin támaszokdtam igy el vettem onan a kezem és a fejem tetem le oda.- Oke és akkor kérem a kezed! - mondta, teljesitetem amit kért, be vezete a takaró alá a kezem és a másik kezével maratot valamit majd rá vezete a kezem a farkára....- oké és akkor most kezd el huzogatni és majd kedved szerint gyorsíts.- bizta rám az egészet.

El kezdtem huzogatni és csokolgatni a nyakát. Apró morgásokkal fejezte ki tetszését.

Mikor már eléggé gyors volt a csuklo mozgásom egy mondtad hagyta el a száját.

-Nhnhnah johh kerlekh had thegyem beh!- sohajtozta.

-De kérlek tényleg óvatos legyél mert nem minden napi a méreted!- mondtam eléggé kinosan és abba hagytam a kézimunkát.

-Meg ígértem hogy óvatos leszek baba! Feküdj az oldaladra!- parancsolta. Tetem amit kér.

Le húzta rólam a bugyim és farkát lábam közé helyezte de nem akarta most azonal be rakni hanem el kezdte a puncimnak dörgölni. Először nem értetem mért teszi ezt de kellemes érzés volt.

-Hogy értsd ezzel azt akarom el érni hogy el lazulj és ne feszengj mert akkor csak rosszab lesz.- sutogta a fülembe, az egész halyamat meg fogtam és a fejem alá tetem hogy ne zavarja öt a hajszál rengeteg.

Amikor mind ketten úgy éreztük hogy el lazultam meg próbálta be tenni. Első probára nem ment de viszont a másodiknál fel emelte az egyik lábam és ugy már sikerült. Fel sziszentem. Pedig még csak az eleje van bent.

-Baba bocsánat ha ez fájni de be kell nyomnom teljesen hogy meg szogd! - mondta szomorú hangom. Csak bolintotam. Jack amilyen gyorsan csak tudta be nyomta teljes méretét amitől fel sikitotam és feljebb nyomtam magam.- Sajnálom sajnálom sajnálom sajnálom!- sutogta a fülembe meg bánó hangon.

-Apuci nagyon fáj!- mondtam és le gördült egy könnycsepp.

Jack szép lassan ki huzodot majd vissza de olyan lasusággal hogy már meg szoktam a fájdalmat, sőt egy idő után nem is fájt és hát akkor egyre gyorsabb tempóba váltot apuci.

-Apuci el el elh fhoghok élh- nem tudtam be fejezni mivel közbe szólt.

-Én is babygirl- olyan gyors tempóba kezdet el gyorsitani ami a menyekbe vitt engem is meg öt is.

-Jack.......-mondtam még nyugodtan de amikor ki tört a pánik rajtam egyszerűen el üvöltöttem magam- TE NEM HUZTÁK ÓVSZERT?!

-Nem -rántot válatt. - Mért baj? -
kérdezte full nyugodtan, leg szívesebben fel pofoztam volna.....

Kérlek Ölj Apuci Kedvéért (+18)Where stories live. Discover now