5.

16.8K 189 22
                                    

"- TE NEM HUZTÁL ÓVSZERT?!

-Nem -rántot válatt. - Mért baj? -
kérdezte full nyugodtan, leg szívesebben fel pofoztam volna....."

-MIVAN HA TERHES LESZEK?15 ÉVESEN?! - kezdtem el üvöltözni de szerintem eléggé jogosan.

-NE ÜVÖLTS!- kiabált rám eléggé erőteljesen. Fel kellt az ágybol fel huzot egy szürke melegitöt majd hozzám vágta a bugyim.- Huzd fel! És ha mégegyszer kiabálni mersz velem......- mászot az ágyra és elöttem 2 centire meg ált.- szét vagdosom az a gyönyörű tested- huzta a száját beteg vigyorra.

-De de de de - nem értetem semmit..... Eleve én leszek terhes nem ő más részt meg miaz hogy szétvagdosa azt a "gyönyörű" testem?! Atya úr isten.....ez beteg....

-NINCS SEMMI DE! -üvöltöt rám.

Amilyen gyorsan csak tudtam fel huztam az alsó nemüm.

-Nem leszel terhes....- dölt neki a falnak.

-Miért vagy benne ennyire biztos?- kérdeztem töle de válasz nem jött, kezdet már fel jönni a nap és a gyér fénybe láttam ahogy csak maga elé néz.

-Az neked nem mindegy? -nézet rám flegmán. Hát jo rá jöttem hogy nem fogok választ kapni.

-Én szerintem vissza alszok még....- sutogtam.

Bolintot de halkan meg szolalt.

-Feküdjek be melléd?- mutatot a melletem lévő helyre. Nem tudtam hirtelen mit reagáljak.

Csak bolintotam. Mert szinte biztos vagyok benne hogy nem jönne ki egy hang se a torkomon. Be feküdt mellém én meg a melkasára helyeztem a fejem. A hajam kezdte el simogatni vagy el válaszot a többitől 1 tincset és azt csavargata. Nekem nem kellet több fél álmoba kerültem.

-Nekem nem lehetek gyerekem baba....- sutogta alig hallhatóan, gondolom azt hitte hogy el aludtam.

Valahogy akartam neki jelezni hogy fent vagyok és hallotam de nem ugy hogy rá nézek vagy valami. Fogtam magam és magamhoz szorítottam. De utána el nyomot az álom.

××××××××××××××××××××××××××××××××

Mikor fel keltem a nap vakító sugarai bántoták a szemem. Így a takarót a fejemre húztam. Próbáltam vissza aludni de lent csörömpölést hallotam. Először meg ilyetem hogy ki az de rá jöttem hogy csak Jack lehet az. Majd hirtelen egy kéz átkarol takaroval együtt, olyan gyorsasággal rántotam le a fejemröl az anyagot hogy arra nincs szó. Rá néztem a melletem lévő személyre, Jack volt az.

-Mi? - sutogtam de inkább a kérdést magamnak szántam.

-Nyugi csak Noel az - szolalt meg Apuci reketes hangon. Nem nagyon tudtam hogy ki az a "Noel" igy inkább csöndbe maradtam.

-APUCIIII RÁ GYUJTHATOK A NAPALIBA?- halottam meg egy férfi hangot a lenti szintről. Értetlenül Jackre néztem,"Apuci?".

-Meg verem ezt a nyomorékot -morogta majd el üvöltötte magát.- ELÖTE SZOPJ LE!- majd nem el röhögtem magam.

Egy kis idő múlva a lépcsőn kezdtem el lépteket halani, mivel Jack a fejére huzta a takarot igy selytetem hogy nem csak én hallotam.

- Csak tetesd azt hogy alszol - bujt ki apuci a takaro alol és ölelt át.

Szemeimet le hunytam mintha aludnek. Pár perc múlva ki nyilt az ajto.

-Hahaha rohadt vicces - mondta a férfi aki ezek szerint Noel.

- Faszom -káronkodot apuci.

Ki nyitotam a szemem. Noel tekintetét rám szegezte. Nem értetem mért nézet ennyire de aztán rá jöttem hogy nincs rajtam semmilyen ruha darab. Kinomba a takarot a nyakamig huztam fel.

-Kinzás? -nézet vissza Noel Jackre. Össze huztam a szemöldököm.

-Nem - sohajtot Jack.

- Játékszer?- emelte fel egyik szemöldöket Noel.

-Olyasmi -forgata meg a szemeit Jack.

- 1 északás kaland?- huzta perverz mosolyra a száját Noel.

- Hallod kopj már le ott van 1 doboznyi cigi a konyha asztalon!- Noel ahogy ezt meg hallota be csapta az ajtot és le futot a konyhába.

Oda fordultam Jack felé.

-Játékszer?- néztem rá értetlenül.

Kérlek Ölj Apuci Kedvéért (+18)Where stories live. Discover now