6.

16K 212 59
                                    

Bocsika de nem nagyon lesznek ekezetek!

"-Játékszer?- néztem rá értetlenül."

-Most ezt inkább hanyagoljuk oké? - nezet rám szomorkasan.

Szóval én csak egy játékszer vagyok neki?.....Tényleg ennyit erek neki?.... És en neki adtam a szűzeségem?....

-Haza akarok menni! - jelentetem ki, őszintén 10 percnel tovább nem szeretnek itt tartozkodni....

-Oooo dehogy is akarsz te haza menni - mosolyodot el.

-De igen is haza akarok menni!- mondtam erő teljesebben.

-Tenyleg haza akarsz menni az idegesítő anyadhoz akit legszívesebben en magam löném agyon?- kerekedet fölém.

Na jo nagyon meg remiszt ez a pali....

-i-igen....- dadogtam.

Hirtelen meg fogta a kezem és ki rantot az ágyból majd a nyakamnal fogva nyomot a falnak de pont ugy hogy még kapjak levegőt.

-Ezt majd maskor meg dumaljuk babygirl. - amint ezt ki mondta el engedet és le szaladt a lenti emeletre.

Ez megis mi a rakom volt? Nem hazudok ha azt mondom hogy el kezdtem most felni tőle.

Fel kaptam egy nagy kinyult polot és le camogtam halkan a lépcsőn. Az egyik lépcső fokon meg áltam mikor beszédet halottam.

-Meg dughatom?- hallotam meg Noel hangját. Kicsit meg szeppentem a kerdesen.

-Ömm nem? -halotam meg Jack merges hangjat.

-Meeert?- kerdezett vissza Noel.

Fogtam magam és erős leptekel le mentem azon a par lépcső fokon.

-Mert nem!- mondtam mikor le ertem.

Kinos csönd. Most ezzel valami rosszat mondtam vagy mi a fasz?

-Öltel mar vele embert?- nézet Noel Jackre.

-Hogy mi van?!- akadtam ki.

Jack csak meg forgata a szemeit.

-Még nem de majd idővel igen.- válaszolta egyszeruen és el kezdet matatni a hűtőbe kajáért.- meg amugyis szépen most be iratom Chloet egy iskolaba és a tanulasra kel majd koncentrálnia!

-HE?- kérdeztem vissza eléggé meg lepődve.-BIZTOS HOGY NEM MEGYEK ISKOLABA!AKKOR MAR INKABB DOLGOZOK MINT HOGY OTT ROHAGYAK! -orditotam.

-DE PEDIG SZÉPEN ISKOLABA FOGSZ JARNI HOGY APUCINAK OKOS LANYA LEGYEN ÉS NE ILYEN GYÖKÉR HULYE!- orditot Jack.

-Dik hát ez tiszta mozi!- röhögött Noel majd nyult a cigis dobozert ami ott hevert az asztalon de Jack elobb gyorsabb volt és el vette majd ki vet belole egy szálat és meg gyujtota. -hélo! Kérek!- nyujtota a kezet Noel Jack felé cigiért. Jack csak rá nezet és ki rohogte és zsebre rakta a dobozt.

-Én hova kerultem?- kerdeztem elegge hangosan.

-A pokolba szivecském.- mosolygot Jack.

-kurva jo.- mondtam es azzal vissza fel mentem a szobába. Gecire félek tőlük. Akar milyen "kedvesek" az a ember öleses dolog hat az ki vitt az eszbol.


Bocsika hogy ez ilyen rovid lett!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kérlek Ölj Apuci Kedvéért (+18)Where stories live. Discover now