3.

22.2K 178 24
                                    

.....és el indultunk fel felé......

Be vitt egy háló szobába, gondolom az övé lehetet mivel te le voltak a polcok kacatokkal és elég rendetlenül ott volt hagyva az ágy, mármint az ágyas résszel arra szeretem volna ki térni hogy olyan mintha valaki aludt volna benne. na mindegy is.

Le dobot az ágyra és felém kerekedet. Tudom hogy most mi fog jönni....és nem hazudok ha azt mondom hogy retegek attol a dologtol.

El kezdte falni az ajkaimat és egyik kezével fel fedező útra indult. A polom alját bizergálta, és szép fokozatosan be nyúlt alá és keze halál nyugotsaggal szép lassan fel felé indult a meleimhez. Amikor el érte a meltartom meg ragadtam a kezét, én én én egyszerűen nem szeretem ha tapiznak vagy simogatnak vagy akár mi.

-Bizbennem kérlek baba!- hajolt el az ajkaimtol hogy meg szolaljon, hangjába hallotam a könyörgést és a kanosságot.

-Nem szeretném még el vesziteni!- mondtam könnyes szemmekel. -
Félek!- sutogtam az igaságot .

-De igérem hogy nem fog fájni! Ne félj! Apuci vigyázz rád!- nézet a szemeimbe.

-De de de....- nem tudtam be fejezni mivel a szavamba vágot.

-Ajh te.... Jo oke most az egyszer meg adom magam....de azért mutathatok egy kis izelitot hogy mit hagysz most ki?- sohajtozot.

Nagyon minit bolintotam. Hirtelen fel kellt a lábaim közül és le kapta magárol a poloját, és ezzel eggyutt meg villantott egy 1000watt-os mosolyt.
Nem tudtam a szememet le venni a ki dolgozot felso testérol. Néhol tetkok boritoták melkasát néhol hegek.

Vissza tornyosult fölém. Szenvedelyesen meg csókolt és haladni kezdet lefelé. Nyakamat apro puszikkal árasztota el néhol meg is szivta a bőrt de ovatosan, pont ugy hogy kellemes legyen nekem.

-Le vehetem a polod és a nadrágod?- szegezte a kerdest nekem.

-De nem ugy volt hogy nem lesz semmi?-néztem rá ertetlenul.

-Bele bolintotal a "kis izelitobe" - kacsintot rám.

-Fu....oke legyen.- gondoltam rossz csak nem lesz.

Először le vette a polom amibe kicsit segitetem neki. El kezdte csokolgatni a
Kulcscsontomat majd lejebb halat domborataimra. Meltarton keresztul eggyik kezével maszirozta a bal mellem a jobb mellem meg puszikkal árasztota el azt a reszt amit nem fedett a meltarto.

Olyan jol eset még igyis hogy egy kicsi sohaj el hagyta a számat. Éreztem ahogy a szája mosolyra huzodik. Abba hagyta a meleim kényeztetését és a nadrágomat kezdte el ki gombol. Amikor ki gombolta el kezdte rolam le huzni. Amikor azt sikerült le huzni a rólam a hasamat kezdte el puszikkal be hinteni.

Adigg haladt a hasamon lefelé mig el nem ért a bugyim szeleig. Végig puszilgata az alhasamat és fel jot hozzám meg csokolni. Annyira bele merultem a csokunkba hogy csak azt vettem észre hogy a keze a bugyimba matat. Hirtelen el váltam tőle és mérgesen rá néztem.

-Nyugi baba jo érzés lesz. - simogatta az arcom. Kezdtem benne meg bizni.

Szép lassan 1 ujját fel nyomta ami miatt a számat el hagyta a nyogés. Meg csokolt, amig a csók csatát vivtunk el kezdet ki be mozogni az ujja, néhol be le nyogtem a csokunkba amit azzal díjazott hogy meg harapta also aljaim. Amikor éreztem hogy mindjárt a csucsra érek gondoltam szolok neki.

- El.... El... Fogok...- nem tudtam be fejezni a mindtatot mivel kozbe vágot.

- Csak mond azt hogy apuci. - mondta vagyis inkább parancsolta.

Amikor éreztem hogy kesz vege el megyek meg szoltaltam.

- Apuci!- meg veszult a csípőm és a mennyekbe éreztem magam.

Szép lassan a csípömet vissza helyeztem az ágyra.

- Na igaz hogy jo volt baba? - kérdezte egy sexy fél mosollyal az arcán.

Csak bologatam és probaltam a levegot normálisan venni.

- Na ennek örülök babám! De viszont gondolom hogy ki merultel szóval most alvás oksi? - mondta majd mellém fekudt az ágyra és át ölelt hátulrol.

- De még nem vagyok álmos. - mondtam értetlenül.

- Akor csinálhatnánk mást is - kezdte el simogatni az oldalam.

- Uhhh hát most hogy mondod ténykeg ki fáratam! Jo éjt! - mondtam hiper gyorsasággal.

Hallotam egy kis kuncogást töle majd jobban magá hoz szorított.

- Jó éjszakát baba! - puszilt bele a hajamba.

- Jó éjszakát apuci! - és amenyire is csak lehet ebben a pózban hozzá bujni én annyira hozzá bújtam.

Sziasztok! Elnézést hogy nem volt rész csak magánéleti problémáim akadtak. Probálok most minél több részt készíteni neketek!❤️

Kérlek Ölj Apuci Kedvéért (+18)Where stories live. Discover now