1.bölüm

348 69 66
                                    

Medyada ışıl'ın dinlediği şarkı var

İyi okumalar...❤️❤️

Ben ışıl yıldız;
16 yaşındayım. lise üçüncü sınıf öğrencisiyim.Birde 10 yaşında bir kardeşim var. adı Emir 5.sınıfa gidiyor.Normal bir hayatım var.Sevgilim yok.:(

"Işıl hadi kalk sabah oldu okula geç kalacaksın" Of'ladım bu kadın benim güzel rüyalarımın katili. ne güzel Alper Ayyıldız ile evleniyorduk."Of anne of rüyalarımın en güzel yerinde neden yapıyosun ki bunu ya" dedim. yataktan kalkarken "Anneye of'lanmaz" dedi. bu kadında hep böyle diyo ya. yataktan kalktıktan sonra lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp tuvaletimi yaptıktan sonra kahvaltıya indim.Kahvaltı yaparken zil çaldı gelen selin'di. Selin benim 1. best friend'm olur.Kendisi benden 1 yaş büyük olur.Yani 17 yaşında bizim karşımızda oturuyolar.Selin benim 3. best friend'm olan samet'i seviyor ama samet'in haberi yok.

"Işıl kim gelmiş kızım" dedi annem. "Selin gelmiş anne" dedim.  O sırada annem yanımıza geldi. "Aaa hoşgeldin kızım gel içeri kahvaltı yap birşeyler ye istersen" dedi.  "Yok meltem teyze gerek yok ben kahvaltı yaptım ışıl'ı almaya geldim" dedi selin. "Tamam kanka sen geç içeri ben hazırlanıp geliyorum hemen" dedim. sonra odama gittim okul formamı giydim.Saçım dalgalı olduğu için salık bıraktım.Sonra parfüm sıkıp çantamı alıp aşağıya indim.

Sonra Selin'le beraber okula yürümeye başladık.Özel kolejde okuyordum Selin'le aynı sınıftayız.Yolda giderken Selin "Ee naber kanka" diye sordu.Bende "İyi senden naber varmı bi gelişme" diye sordum.Oda"Yok kanka bir türlü anlamıyor onu sevdiğimi" dedi.O sırada okula gelmiştik bahçede Aleyna'yı gördüm.

Bize doğru geliyordu.Aleynada 4.best friend'm olur.Benimle aynı yaşta Yani 16 yaşında kendisi sigarayı çok sever.Koşarak bize sarıldı "Naber kantitoşlar". kendisi biraz yılışıktır ama yinede seviyorum.

Biz Selin'le aynı anda iyi deyip sınıfa geçtik.İlk dersimiz fizikti.Ve ben bu dersi çok seviyorum.Hocası çok iyi bir kadındır.Ben çantamdan fizik kitapları falan çıkarırken sınıfa Samet girdi.Sonra kendi sırasına yani Selinin yanına geçti.Benim yanımdada açelya oturuyordu.O da çantasından fizik kitaplarını çıkartırken "Naber yıfrılarım"dedi.Evet Samet bize genellikle yıfrılarım der."İyi senden naber Samet başkan" dedim.  O sırada sınıfa fizik hocası girdi.

"Hepinize günaydın arkadaşlar" diyip masasına oturdu ve 40 dakika boyunca ders işledikten sonra zil çaldı.

Sonra hep beraber bahçeye indik.O sırada kapının önüne siyah bir araba geldi.İçinde 40-50 yaşlarında bir adam indi.Allah Allah dedim içimden ben bu adamı bir yerden tanıyorum ama bir an çıkaramadım.İçinden birde bizim yaşlarımızda bir çocuk indi.Ve okulun içine girdiler.

"Kız sen nereye bakıyosun öyle aval aval" dedi selin. "Pardon dalmışım"dedim. 
O sırada zil çaldı.Sınıfa gelince cam tarafındaki sıranın yanında hep kızlar vardı."Kanka hayırdır bune kalabalık"dedim seline. o da "Bilmem öğreniriz şimdi gel" dedi.Bende onu takip ettim."Gamze bi bakarmısın şurdaki kalabalık ne" Gamze bizim sınıfın inek öğrencisidir."Tamam tatlım bakıyorum şimdi"Diyip o tarafa geçti bizde sıramıza oturduk.Sonra gamze yanımıza geldi."Yeni çocuk gelmiş Adı mert"O sırada hoca gelince O kalabalık dağıldı.Bende o tarafa bakınca bahçedeki çocuk olduğunu gördüm.

Ondan sonraki derslerde çok normal geçti.Bizde selin açelya ve samet'le bize gelmeyi tercih ettik.Zaten annemler işte oldukları için ev boş oluyo genelde sohbet ederek eve geldik.Sonra film izlemeye karar verdik."Siz filmi seçin bende hamburger söylim" dedim."Tamam yıfrım" dedi samet.

Ondan sonra hamburgerlerimiz geldi, yedik.Film izledik. sonra selin ve Samet eve gitti.Bende odama gittim.Kulaklığımı aldım.Yatağa uzanıp Alper ayyıldızın şarkısını dinledim.O sırada telefonum titredi.Whatsapp dan mesaj geldiğini gördüm.

Bilinmeyen numara:Bir gün beraber Alper Ayyıldızın konserine gidicez....

Bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz her gün en az bir bölüm atmaya çalışıcam lütfen bol bol yorum yapıp oylamayı unutmayın..❤️❤️

Gizemli Aşkım/Yarı Texting (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin