Bu sabah yine erken kalktım. Asla erken kalkamayan ben,bugünlerde erken kalkıyordum.Yataktan kalkınca daha vaktim olduğu için duş aldım,ondan sonra kahvaltıya indim,sonra odama çıkıp okul formamı giydim,saçımı dağınık topuz yapıp parfüm sıktım. Sonra aşağıya indim. Kapıda selini gördüm. Sonra beraber okula doğru yürüdük,o sırada yabancı biri bana hızlı bir şekilde çarpıp kaçtı. Sonra ben arkasından "Hey dikkat etsene biraz"diye bağırdım. Sonra okula girdik.
İlk dersimiz Tarih olduğu için ders kitaplarını çıkardım.
O sıra tanımadığım bir çocuk beni kapıya çağırdı ve bir kutu verip gitti.
Kutuyu açınca içinden çikolata ve bir kağıt çıktı;
Samet hemen ordan atladı;"Vayy bir yıfrımızı daha kaybettik"
Ardından selin;
"Çıkışta gelinlik almaya gidiyoruz bu işler bekletmeye gelmez"
Samet'le aynı anda "Oha" diye bağırdık.
Sonra hoca derse girdi.40 dakika ders işledik. Tenefüste kantine indik. Bir çocuk yanımıza gelip "Merhaba ben Çağatay arkadaş olalım mı?"dedi.
Bende "Olur, neden olmasın" dedim.
Ondan sonra 4 kişi daha geldi yanımıza...
Adları;
Burak
Mustafa
Mehmet
Alperen"Bence bunlardan birisi o gizemli çocuk" dedi selin
Samet "Bencede" dedi.
Ben "Yhaa bir durun belki kafa karıştırmak için yapıyor şimdi anlarız" diyip telefonumu çıkardım.
Işıl:Sen'mi gönderdin bunları?
Bilinmeyen numara:Bilmem :))
Işıl:Off çok gıcıksın..
Bilinmeyen numara:Öyleyimdir... :))
Kafam git gide karıştı...
Okuldan sonra bizimkilerle kafeye geldik. Hepimiz pasta ve limonata söyledik.
Onları yedikten sonra eve geldim. Evde kimse yoktu bende çatıya çıkıp,şarkı dinlemeye başladım.
Orda uyuya kaldım.....
Bu bölümde böyle olsun bida ki bölüm çok güzel ve sürpriz olabilir💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Aşkım/Yarı Texting (ARA VERİLDİ)
Fiksi RemajaBilinmeyen numara = Bir gün beraber Alper Ayyıldız konserine gidicez....