Sabah kalktığımda başım çok feci ağrıyordu ve çok pis kokuyordum. Üstümde de selin'in yedek pijamaları vardı ve yanımda Aleyna uyuyordu. ben ne olduğunu hatırlamaya çalışırken selin odaya girdi.
"Oo bizim mezdeke grubu uyanmış"dedi. Sonra Samet geldi odaya, sonrada mert o sırada Aleyna kalktı "Off noluyo bee" dedi. "Sonra mert'le Samet gülmeye başladı. "Hadi kalkın ben size türk kahvesi yapiyim"dedi
Sonra aleyna ile kalkıp mutfağa gidip masaya oturduk. Mert kahveleri getirip önümüze koydu. sonra Aleyna "Noldu bize" dedi. Mert'te "Dün gece barda çok içki içtiniz o yüzden" dedi. bende şaşırdım "Ne ben ve içki içmek içki ve ben içki içki ben ohaaa" dedim. sonra hepsi gülmeye başladı sonra hep beraber kahvaltı hazırladık. kahvaltı hazırlarken Selin kaş göz yapıp beni odaya çağırdı.
"Efendim selin" dedim. Oda "Ben samet'e anonimlik yapıyorum" dedi. dediği şeyle çok şaşırdım."Peki bundan niye haberim yok" diye sordum. O da "Kanka söylemeyi unuttum" dedi. sonra kahvaltıya geçtik.
Kahvaltı yaparken kapı çaldı;
Selin "Ben bakarım" diyip kapıyı açtı Kapıda bi adam vardı. Sonra selin "Buyrun kime bakmıştınız" dedi. Sonra adam selin'e sarıldı. "Kardeşimm" dedi sonra ağlamaya başladı. Biz şaşkınca onlara bakıyorduk sonra ayrıldılar ve o adam herşeyi anlatıcam, içeri geçelim dedi. sonra herşeyi anlatmaya başladı;
"Bak annem bana hamileyken başkasıyla olmuş. Yanlışlıkla sen olmuşsun ve seni babana bırakıp gitmiş. Sonra annen de üvey babanla evlenmiş" herkes şaşkınca bakarken selin koşarak banyoya gidip kapıyı kilitledi. Ben ve Aleyna'da hemen peşinden gittik.
"Selin kapıyı açar mısın hadi canım lütfen aç" dedik ama o açmadı ve "BENİM ANNEM O**** OLAMAZ"diye bağırdı. Sonra kapıyı açıp bizi içeri aldı.
"Ben şimdi o*** çocuğumu oluyorum"deyip daha çok ağladı. sonra gelip bize sarılıp ağlamaya devam etti. Bizde ağlamaya başladık Aleyna "Öyle deme"dedi. Biz böyle saatler boyunca ağladık. Sonra selin bizi evden kovdu ve abisiyle kalmak istedi. Sonra bizde hep beraber kafeye geldik. Akşam olmuştu zaten kafede otururken aklıma bilinmeyen numara geldi. kaç gündür konuşmamıştık hemen mesaj attım.
Işıl:Merhaba nasılsın kaç gündür konuşamadık.
Cevap vermedi eskiden hemen çevrimiçi olurdu. Demek ki artık benden sıkılmıştı.
Mert ayağa kalkıp "Hadi kalkın selin biraz daha sakinleşmiştir onlara gidelim" dedi. Hep beraber ayağa kalkıp onlara gittik.
Zili çalınca abisi açtı."Gelin içeri selin uyudu" dedi. Sonra içeri girip biraz sohbet ettik. Sonra yatmak için hazırlanırken Samet beni çağırdı bende gittim.
Samet anlatmaya başladı "Kanka bana anonim olarak birisi yazdı" dedi. bende "Kanka o selin" dedim o da "Tahmin etmiştim zaten" dedi. Sonra yatmaya gittik o sıra telefonum titredi.
Bilinmeyen numara:Uyucam şimdi sen ne yapıyorsun.
Işıl:Bende uyucam bişey anlatabilir miyim?
Bilinmeyen numara:Sormana bile gerek yok her zaman anlatabilirsin.
Işıl:Tamam selinin üvey abisi varmış selin'in annesi çok ayıp şeyler yapmış neyse sabah konuşalım iyi geceler.
Bilinmeyen numara:Tamam sabah konuşalım ama mutlaka. iyi geceler:)
Işıl: :))
Oy vermeyi takip etmeyi yorum yapmayı unutmayın🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Aşkım/Yarı Texting (ARA VERİLDİ)
Genç KurguBilinmeyen numara = Bir gün beraber Alper Ayyıldız konserine gidicez....