Já.......... Miluju Tě

1.3K 79 31
                                    

Vítek ležel vedle mě a spal ( ne já myslela že tancoval🤣🤣🤣🤣🤣 pozn. Autorky) byl tak roztomilé musím si ho vifotit. Vezmu mobil a vifotil jsem si ho. Potom jsem šel spát, jelikož mi byla zima rozhodl jsem se přitulit k vítkovi ruce jsem mu obmotal kolem boků a hlavu položil na tu jeho neptejte se mě kde jsem na to vzal odvahu já sám nevím.

Ráno

Pohled Vítka

Ráno jsem se vzbudil a chťel jsem se otočit na druhý bok, ale něčí ťelo mě zastavilo

Něčí tělo :

( sory já musela🤣🤣🤣🤣🤣pozn

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( sory já musela🤣🤣🤣🤣🤣pozn. Autorky)

Bylo to matyášovo ťelo trochu jsem se lekl a chťel jsem se zvednout, ale zjistil jsem že mě maty drží za boky, opatrně jsem zvedl jeho ruku a šel jsem se osprchovat, vyčistit si zuby a převléct se. Potom jsem šel do kuchyně uvařit snídani.

Pohled Matyho

Vstal jsem a zjistil jsem že Vítek už je vzhůru. Šel jsem do koupelny a vyčistil jsem si zuby, osprchovat se a převlékl se. Potom jsem šel do kuchyně a ucítil krásnou vůní palačinek,, Dobré ráno ospalče" pozdravil mě Vítek,, Dobré ráno" pozdravil jsem a usedl ke stolu Vítek nám nandal  palačinky a dal je na stůl. Já si jich vzal několik a snědl je. ( nene já myslela že sis s ní a povídal 🤣🤣🤣a všiml jste si že v každým druhým příběhu jsou palačinky 🤣🤣🤣🤣pozn. Autorky)to samé i Vítek, ale potom se mě zeptal na to co jsem nečekal,, Maty" začal nejistě Vítek,, a-a-ano" vykoktal jem,, proč si mě obímal " jak mile tohle dořekl stuhl jsem nevěděl jsem jak reagovat,, Maty haló v še v pořádku" řekl Vítek a já se probral,, j-jo " koktal jsem,, tak čekám na odpověď" usmál se a já znervózněl ještě víc,, no víš věc se má tak ",, jak" přerušil mě Vítek,, j-já já já...... Miluju tě " zrudl jsem a Vítek stuhl.

Pohled Vítka

,, j-já já já..... Miluju tě" vykoktal ze sebe maty a zrudl já jen stál a ne věřícně na něj koukal, ale místo odpovědi jsem dal matymu malý polibek.....

Holá hej hlásím se s další kapitolou a proč jsem nevidávala kapitoly jsem psala v nekapitole takže si to běžte přečíst vím že jsem říkala že tahle kapitola vijde okolo 4 odpoledne ale nechci čekat doufám že se vám tahle kapitola líbyla každej koment✏️, hlas⭐a odběr😍 mě potěší a posune dál.

Vaše tery😇

Sen Nebo Realita? Vittem (DOKONČENO) Kde žijí příběhy. Začni objevovat