Ne!!!

824 53 14
                                    

To co bude kurzo něco prosťe takhle je mysl /svědomí/podvědomí jak chcete.

Pohled matyho

Jsem tu už týden stejně jako samo. Jíst i pít dostáváme 2 krát za den, ale být týden přivázaný k nějakému železnému sloupu a nemoct se hnout, není zrovna 2 krát pohodlný, ale na druhou stranu jsem rád že jsem ještě nezešílel a mám si s kým povídat. Jako ne že bych byl rád že sam trpí se mnou ale chápeme se. Nedá se to tu n přežít, protože nás mučí, chce z nás dostat informace, třeba jen ty nejmenší ale i tak informace. Je vůbec v pohodě? Mám o něj strach. Co se mu mohlo stát?

Z mého přemíšlení mě vytrhl zvuk vrzavích dveří od? Sklepa? Asi? Kde to vlastně jsme? Prostě dveře zavrzali jako kdyby se otevřely. Bum! Tečka! Konec. Takže. Jak už jsem říkal. Dveře se otevřely. To jsi neříkal ale dobře. Drž hubu svědomí! Takže dveře se otevřely a vnich stál Dominik a já se smyřoval s dalším týráním. Realita mě překvapila. Do dveří vešel Dominik a táhl nějaký 2 osoby za sebou.

Po nějaké době se osoba probrala. Byl to... To Ne!!!!... Byl to Atack a Vitaa. Celej jsem se rozklepal a jak jsem cítil přes tu tič (která se PS třásla taky pozn. Autorky) tak sam taky.

Omg nevěřím já jsem vidala kapitolu potlesk fanfáry to je jak na silvestra tahle chvilka 😅. Schválně hádejte jak dlouho nevišla. Poslední kapitola je speciál a teď už má tenhle příběh tak o 1k víc přečtení. PS Mega díky 😍vážím si toho. Takže doufám že jste si přečetly co jsem psala do komunity jestli ne tak to běžte napravit!

Váš tulipám🤣

Sen Nebo Realita? Vittem (DOKONČENO) Kde žijí příběhy. Začni objevovat