Pohled Matyho
Když my dal Vítek polibek zrudl jsem ještě víc a polibek mu opětoval. Potom mě začal Vítek líbat.
/Dál si to domyslete to jsem mrcha co😁/
Edit from 2023(what am I doing with my life) :
Najednou mě Vítek začal vést k posteli a oba jsme si pomalu ale jistě začali uvědomovat co se bude dít dál. Hned jak jme se dostali ke kraji postele mě Vítek hodil na postel a sám na ní vylezl. Sedl si na moje stehna a začal si sundávat tričko. „Teď si sedneš a nebudeš nic dělat jenom se koukat“ řekl mi Vítek potom co si sundal tričko. Upřímně jsem nemohl odtrhnout oči od jeho obrovských svalů a extrémně vypracované těla, ale stejně jsem přikývl. Vítek si začal pomalu rozepínat a sundávat kalhoty a já se no mohl vynadívat. Hned jak si sundal svoje uplé černé jeany jsem si všiml toho že má v boxerkách, stejně jako já, trochu problém. V tenhle moment mám chuť se na vitu vrhnout a sundat mu zbytek oblečení vykouřit mu a jít spát. To samozřejmě nemůžu a tak tam jen sedím a snažím se nemyslet na to jaký by to bylo vitu teď hned přehnout přes postel a... no.. ehm... ehm řekli jsme že na to myslet nebudu. Mezitím co jsem se snažil nepřemýšlel nad kdo ví čím, Vítaa si sundal boxerky a momentálně hrabal v mém nočním stolku. Nakonec vytáhl condom a lubrikant „já věděl že je máš“ usmál se na mě svůdně vitaa. Já se na oplátku začervenal jako zralé rajče a potom ještě víc když si vitaa dal na prsty trochu lubrikantu a roztáhl svoje nohy tak, abych měl výhled na všechno co jsem potřeboval vidět. Zasunul do sebe první prst a vzdechl. Já vzdechl s ním. Pochvilce začal se svým prstem pohybovat a různě ho uvnitř kroutit. To samozřejmě způsobilo více vzdychání, jak vity tak mě. Jediný rozdíl byl ten že já jsem se sám sebe dotknout nemohl. Vitaa přidal druhý prst pak třetí a v ten moment už skoro brečel, napůl z bolesti ale hlavně z potěšení. Já už jsem to nevydržel a promluvil jsem „prosím“. Vitaa se zastavil, vytáhl že sebe svoje prsty a kouknul se mi do očí „prosíš o co?“. „prosím tak už mě ojeď“ „jak chceš“ odpověděl vitaa přitom co se zvedal z matrace, aby mohl přelézt ke mě. „všechno dolů“ „pardon“ „ty víš co jsem řekl“ rychle jsem se začal vyslíkat až už jsem byl nahý. Najednou se vitaa zasmál „vidím že ze mě máš malý problém“. Nad tím jsem se hned začervenal. „lehni“ rozkázal vitaa a tak jsem tak udělal. Vitaa na mě začal šplhat a já se začal červenat ještě víc jestli to ještě jde. Vitaa mi nasadil condom a já „ah~“ no vždyť vy víte. Najednou jsem ucítil jak si vitaa sedá na můj problém. Po chvilce se vitaa začal hýbat a já jsem začal vzdychat jako kdyby na tom záležel můj život. Vitaa také začal vzdychat a já si dal své ruce na jeho boky. „rychleji" prosil jsem a při tom vzdychal. „maty ah~ já-“ najednou se vitaa udělal a jeho teplé semeno se rozlilo po mém břiše. I když se vitaa už udělal nepřestává jsem pohybovat jeho boky nahoru a dolů dokud jsem se taky neudělal dovnitř vity. Vitaa ze mě slezl a lehl si na postel. Já si mezitím sundal, zavázal a vyhodil condom. Nakonec jsem si lehl vedle Vítka a začal oddychovat.
(you're welcome neboli ne nebudu si to po sobě číst a nechci ani vědět kolik je tam chyb(píšu to v 1 ráno) dobrou pozn. Autorky z budoucnosti)Pohled Vítka
Potom jsme jen leželi vedle sebe a oddychovaly najednou maty zašeptal
,, miluju ťe " a já mu odpověděl,, já tebe taky maty" v tu chvíly mi došlo co se děje, stalo a co se dít bude.Pohled Matyho
*crrrrr* někdo zazvonil na dveře a oba jsme znervózněli pak se ozval známí hlas,, Matyáš otevři nechala jsem si doma klíče ",, sakra, to je mamka" zašeptal jsem a šel se oblíkat. Za mnou se šel oblíct i Vitaa (odteď píšu Vitaa a ne Vítek nevím proč ale prostě proto pozn. Autorky) oba jsme byly ve stresu najednou se ozvalo,, on snad není doma nebo co! " mamka zněla rozčíleně musím vymyslet vímluvu. Už ví poušťel jsem si nahlas hudbu a Vitaa je tu na návštěvě protože si nevzal klíče tak tu čeká než přijedou jeho rodiče domů. Vše jsem řekl Vitovi on souhlasil. Najednou mi začal zvonit telefon, ano hádáte správně je to mamka. Už jsme byli oba oblečení a já hovor zvednu.
(maty-M, matyho mamka-MM)
M- ahoj mami. Co potřebuješ?
Náš plán právě začal.
MM- no ahoj maty. Mohl by jsi my vysvětlit kde jsi?
M- jsem doma, kde bych měl bít?
MM- tak mi pojď laskavě otevřít!
M- a kouzelný slovíčko by nebylo?
MM- Matyáši dělej já tady mrznu!
M- jo už jdu.
Řekl jsem otráveně. Část 2 výslech od mamky.
🎉Pozor pozor všichni vystřelte fanfáry je tu další kapitola jej🎉
!!! TEĎ ČŤETE ÚPLNĚ VŠICHNI I TI CO TO ČTOU PO DOKONČENÍ!!!
Chci upozornit na jeden hrozně krásně příběh o mattemovi. Je strašně nádhernej a dojemnej. Nejedná se o to že by to byla moje kamarádka já se s tou holkou co to psala neznám! Asi.
Příběh se jmenuje: I🖤 maTTem
Byla bych strašně ráda kdyby jste si to přečetly. Jako odvykle každej koment✍️, hlas⭐ a sub😍 mě poťeší a posune dál.Vaše tery😇
ČTEŠ
Sen Nebo Realita? Vittem (DOKONČENO)
FanfictionByli dlouho dobří kamarádi nebo i víc? .... 🤣. Tenhle příběh neberte vážně je to je pro pobavení.