Pohled matyho
Odtrhly jsme se od sebe kvůli nedostatku kislíku. Oba jsme se na toho druhého koukaly překvapený výrazen. "už budu muset jít za pár minut mám být doma" řekl Vitaa "to tu nemůžeš být ještě chvilku?" zeptal jsem se "já to to neřek? Aha. Víš sťehuju se kvůli studiu" "Ou. A jak daleko se sťehuješ?" " do Prahy 7"(dejme tomu že bydlý v Praze ok? Jak jsem dlouho nepsala kapitolu jsem zapomněla i kde bydlí 😅pozn. Autorky) "Ou. Ale budeme si volat a chodí ven a........" "jo neboj budeme ale teď už vážně musím jít ahoj" skočil mi do řeči Vitaa "jo jasně ahoj"
Ráno
Pohled matyho
Vzbudil jsem se asi v 8:00 dneska je neďele zítra jdu na vysokou. Hned jak jsem vylezl z postele, což nebudu lhát mi trvalo takovou půl hodinu určiťe (to mi připomíná dnešní ráno až na to že jsem se vzbudila asi v 10 😅🤣pozn. Autorky) Šel jsem k oknu a vydím Vitu jak skládá krabice do auta. Bude se mi stískat ale život je někdy hold život povzdechl jsem si a šel dolů udělat si snídani.
Když jsem dojedl tak jsem si vzpomněl že se Vitaa sťehuje. Rychle jsem vyběhl ke dveřím kde jsem si uvědomil že mám na sobě jen pižamo. Rychle jsem se šel no dobrá běžel převlíct.
Doběhl jsem splátky ke dveřím vzal jsem si klíče a boty. Vystartovala jsem ven a uviděl nastartovaný auto kde Vitaa nastupoval na místo spolu jezdce. "Vito stůj" křičel jsem že všech sil. Vitaa se na mě otočil a řekl "já jsem si myslel že už nepříjdeš ty žirafo" zasmálse "hahaha moc vtipný" řekl jsem ironicky "budeš my chybět" řekl Vitaa "ty mě taky" řekl jsem a trochu posmutněl. Vitaa mě obejmul a pošeptal mi "miluju tě a nikdy tě neopustím" musel jsem se usmát "já tebe taky" odpověďel jsem. Tak jsme se tam obýmaly dokud vitu nezavolala jeho táta jestli už jde naposledy jsme se rozloučili a on odjel. Lhal bych kdybych řekl že jsem nebyl smutnej. Byl a jak moc.řekl jsem si vduchu. Vtu chvíly mi někdo dal hadr před pusu a já omdlel.
Když jsem se vzbudil tak jsem byl k někomu přivázaný. Potom na mě promluvil mě hodně známý hlas "ale ale tak už jste se vzbudily" řekl Dominik "Dominiku co po mě chceš?" ozval se.. Samo? Co ten tu dělá? "samo co tu děláš? Kde to jsme? Co ponás chceš?" začal jsem sypat otázky.(tak přichází čas na mojí gud slovenštinu. Prosím nezabíte mě Slováci. 🙏 pozn. Autorky) "Matyáš? Ty si tu též? " "ticho!" okřikl nás domino "jste tu protože chci vitu!" když tohle řekl na chvíly jsem přestal dýchat a srdce mi vynechali pár úderů "co sním chceš udělat ty zrádče!" okřikl jsem ho "řekl jsem ticho a to co sním bude je moje věc. Chci nás dát spátky dohromady a co my vtom brání jen on! Zbavíme se ho nadobro ho vymažu že země!"teď jsem málem omdlel z toho jak jsem nedýchal. Měl jsem o něj hrozný strach jsem rád že se odstěhoval teď ho aspoň nenajde.
🎉Prosím potlesk za to že jsem to stihla vydat 🎉a to se mi to 3krát smazalo to nechcete. Mělo to být ještě delší ale to už bych nedala. A jestli to někomu nepříjde dost dlouhý tak ať si nasere! Protože já to píšu na mobilu a přepisovat tohle 4krát nechcete. A ještě ktomu jsem to psala 2krát včera a 2krát dneska a to jsem vstávala tak v 10. Momentálně jím večeři a jsem ráda že jsem to konečně zvládla dopsat. Jinak dál to znáte. A odhlasovaly jste si že chcete novej pozdrav takže.
Váš tulipán🤣
ČTEŠ
Sen Nebo Realita? Vittem (DOKONČENO)
FanfictionByli dlouho dobří kamarádi nebo i víc? .... 🤣. Tenhle příběh neberte vážně je to je pro pobavení.