.
.
.
"Doctor bg suntikan and doctor bg dia minum susu je smntara waktu.."hea bgthu eun hwa... Eun hwa brpikir...
"Tk mgkin.. Dia cuba cederakn haiwan ksyangan hanie ke?? But how he know?? Siapa dalang sbnarnya.."eun hwa ckp dlm aty..
"Unnie.. Unnie pikir apa??"na-hee risau tgok eun hwa trmenung..
"Tk.. Tk ada apa.. mkn la.."eun hwa smbung mkn.. Adik bradik yg lain diam sbb mood at ruang mkn tu agak dingin...
.
.🌻 NEW YORK CITY 🌻
.
.Hanie bru lpas check patient dia.. Dia masok bilik rawatan dia..
Tuk tuk tuk..
"Masuk.."hanie sibuk tgok report patient dia..
"Hey bestie.."hyunjae mnjengah..
"Yup.. Knapa??"
"Dh lunch??"
"Dh beli, jap ag aku mkn.. Why??"hyunjae duduk dpan hanie..
"Kau dh bgthu unnie kau, psl penganugerahan tu??"
"Tk.. Sbb aku thu dia akn dtg, aku tk nk dia dtg.."
"Hanie, tu berita gmbira.. Kau dpt anugerah pakar bedah trbaik di NYC.. Kau tk rasa ke berita mcm nie nk kongsi dgn kluarga kau??"hyunjae tk phm dgn sikap hanie..
"Jae.. Kau thu jwapan aku, knapa kau msih nk tnya lg.. Nnty aku akn bgthu dorg juga.."
"Bila?? Next year?? Nie borang pindah seoul.. Aku ambk utk diri aku.. So aku ambk extra utk kau.."
"Kau betul2 nk balik??"
"Yes hanie, family aku prlukn aku... Aku syg kau hanie, tp dah 3 tahun aku at sini.. Aku nk balik, jdi please hanie, jom balik dgn aku.."hyunjae cuba pujuk hanie.. Hanie snyum and geleng kpala..
"Aku tk boleh balik.. Xpe jae, kau balik je k.. Aku tk prnah halang kau.. Jgn risau ok.."hyunjae mgeluh..
"Ok.. Borang nie aku letak sini.. Jgn lupa lunch.. Aku syg kau.."hyunjae ckp sebelum kluar dari bilik hanie.. Hanie pndang borang tu, dia ambk and smpan dlm laci.. Dia xnk balik..
×
×
×
🍀 SEOUL KOREA 🍀
.
.Bodyguard baru smpai, dorg kne jwp mcm2 soalan dgn bodyguard td, nasib baik eun hwa suruh dorg msok.. Maid smbut kdatangan dorg.. Dari pintu utama nie, dorg kne jln..
YOU ARE READING
OUR SMALL WORLD (우리의 작은 세계 )
RomanceIkatan kekeluargaan yg kuat... Mmpu menghadapi segala prkara brsama.. DENDAM?? CINTA?? PENGKHIANATAN??