.
.
.
"Jdi?? Kalau perlu, bunuh sekali bodyguard dia.. Jgn lupa rancangan kita hari nie.. Eun hwa Alergik habuk.. Kita gunakn kelemahan dia utk hapuskn dia.."lelaki yg bg arahan tu ktawa...
"Baik tuan.. Tuan jgn risau.."org yg call matikn call.. Lelaki tu snyum..
"Kau akn mati tk lama lg.."lelaki tu ktawa lg...
.
.💋 BAE CORPORATION 💋
.
.Eun hwa bru smpai.. Dia turun dari lobby..
"Good morning..."uncle jungsu tegur eun hwa, dorg trserempak kat lobby..
"Morning uncle.."eun hwa snyum..
"Eun hwa thu tk, uncle Jiwoo kamu dh kluar dari pnjara.."jiwoo adik bongsu daddy dorg..
"Huh?? Bila??"
"Minggu lpas kalau tk silap uncle.. Siapa lelaki yg follow kita nie.. Boyfriend eun hwa ke??"
"Mwo???!!! Biar betul.. Hahaha.. Uncle.. You know me right, masa utk diri sndiri pun tk cukup, nie kn pula nk ade boyfriend?? Nie yoongi bodyguard eun hwa.."yoongi tunduk hormat.. Dorg msok lif yg ramai org.. Tiba2 eun hwa rasa nk bersin.. Eun hwa pelik, dlm lif nie tk mgkin brhabuk.. Ade org yg trsnyum lpas dia tuang satu bekas kecik habuk..
"Jaga diri eun hwa.."uncle jungsu pesan.. Eun hwa angguk and kluar dari lif bila smpai at tingkat dia.. Eun hwa msok dlm bilik dia..
"Morning Cik eun hwa.."woozi tegur eun hwa..
"Morning.. Nie bodyguard sy.. Trima kasih woozi, mr.Bang snang nk berurusan.."
"Sama2.. Bgus la, xde la cik eun hwa risau lg.."eun hwa snyum.. Woozi bg coffee at eun hwa and dia kluar..
"Yoongi, awk duduk la sana.. Jgn brdiri je.."eun hwa buka file dpan dia.. Dia rasa nk bersin lgi.. Dia tk thu dari mana dtgnya habuk.. Dia sentuh file tu, tp xde habuk pun...
"Knapa cik eun hwa??"
"Sy okay.. Yoongi, awk boleh tlg sy tk???"
"Tlg apa??"yoongi pndang eun hwa..
"Tlg belikn sy buah at cafetaria bwh.. Sy nk buah epal and betik..."eun hwa pndang yoongi.. Yoongi angguk.. Eun hwa tk smpat bg duit, yoongi kluar.. Eun hwa rasa dada dia perit...dia brpeluh and mggigil.. Eun hwa buka handbag dia and banyak habuk tumpah dpan dia.. Eun hwa sesak nafas.. Dia cuba cari ubat...tp dia tk boleh.. Mata dia mkin berat, dada dia terasa penuh...
"Aarrgghhhh... Eun hwa trjatuh dari krusi dia.. Dia capai phone dia, dia tekan no 1.. Hanie punya phone brbunyi.. Hanie jwp...
"Helo..."
YOU ARE READING
OUR SMALL WORLD (우리의 작은 세계 )
RomanceIkatan kekeluargaan yg kuat... Mmpu menghadapi segala prkara brsama.. DENDAM?? CINTA?? PENGKHIANATAN??