1. UGUTAN

30 3 0
                                    

.
.
.

Eun Hwa tk sabar nk tunjuk at daddy dia result final dia.. Dia brlari ke pejabat daddy dia..

"Ms.sara.. Mana daddy sy??"ms.Sara PA Mr.Bae..

"Atas bumbung.. Mr.Bae akn naik helicopter, ade meeting pntg kat Abu Dhabi.."

"Sy nk jmpa Daddy sy.."eun hwa dpt kepujian Dekan, dia nk daddy dia bgga.. Dia brlari naik ke Rooftop..

"DADDY!!!!! " eun hwa smpat tahan daddy dia dari naik helicopter..

"Eh eun hwa syg.. Knapa dtg sini?? Daddy ade meeting pntg syg.."mr.Bae pndang eun hwa..

"Nie.."eun hwa bg daddy dia tgok kptsan final dia..

"Wah.. Daddy bgga sgt, nnti daddy balik, kita raikan.. Daddy dh tk risau dh, eun hwa akn ambil alih company pembinaan kita.."mr.bae gosok kpla eun hwa..

"Daddy!! Unnie.."hanie pun dtg..

"Seriously?? Knapa ksygan daddy smua dtg sini?? Nk hntar daddy ke??"

"Tgok nie.. Hanie dpt msok kolej kedoktoran, hanie akn jdi doctor.."hanie excited..

"Wah.."eun hwa pun rasa bgga..

"Bgusnya.. Daddy tk prlu risau psl hospital kita.. Eun hwa, hanie.. Jnji dgn daddy, apa pun jdi, korg adik bradik tkkn trpisah, kamu brdua kne jaga smua hrta kita.. Jgn mudah prcayakn org lain ok?? Peluk cium mommy utk daddy.. Daddy kena prgi nie.."Mr.Bae kiss dahi eun hwa and hanie..

"Siapa ksygan daddy??"

"Hanie"

"Eun hwa.." dorg ckp serentak..

"Smua ksygan daddy.. Puteri2 daddy.. I love you.."mr.bae peluk eun hwa and hanie.. Lpas tu bru dia naik helicopter.. Eun hwa and hanie lambai daddy dia.. Helicopter tu terbang ke udara..

"Jom kita balik.."eun hwa pgang tgan hanie.. Eun hwa and hanie pndang helicopter daddy dorg yg dh jauh, tp dorg msih boleh nmpk, bunyi letupan yg kuat.. Terbeliak mata eun hwa and hanie, pgangan tgan td trlerai..

"Daddy!!!!!!!" eun hwa mnjerit.. Helicopter yg daddy dia naik meletup tk jauh dari tmpt dia..

"Ani.. Aniyo... Daddy!!! Daddy!!!!!!"hanie mnjerit... Airmata dorg mgalir tgok helicopter yg hncur jatuh ke bwh...

.
.
.

"Ani.. Daddy..daddy!! Daddy!!!! " eun hwa trus duduk.. Dia brpeluh..

"Unnie.. Unnie okay tk??" bilik na-hee sebelah bilik eun hwa, dia trdengar eun hwa mnjerit td..

"Unnie ok.. Mimpi je.."na-hee hulurkn segelas air.. Eun hwa minum..

"Unnie penat sgt nie, sbelum tdur cuci kaki dulu.. Unnie baring la.."eun hwa baring and na-hee selimutkn eun hwa..

"Unnie ok dh, prgi la msuk bilik kamu, kamu pun msty penat.."

"Xpe.. Na-hee tggu smpai unnie tdur.. Na-hee segar lg nie, bru lpas conference call dgn pelabur LA.. Dorg nk melabur at sport car kita, design yg baru nie ramai yg brminat.."

"Jaga ksihatan tu juga.. Unnie tdur dulu.. Na-hee pun jgn lewat sgt tdur.."

"Xla.. Lpas unnie tdur, na-hee tdur la.. Unnie tdur dulu.."na-hee kiss dahi eun hwa, eun hwa pejamkn mata, na-hee gnggam tgan eun hwa.. Dia nynyi prlahan lagu yg mommy dia akn nynyi stiap kali salah sorg dari dorg mmpi buruk..

OUR SMALL WORLD (우리의 작은 세계 )Where stories live. Discover now